روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

همدلی......

سلام دوستان

خیلی وقت شده که شبکه های اجتماعی و موبایل جای وبلاگ ها  و وبلاگ نویس ها را گرفتن .......

وقتی سر می کشم توی وبلاگ های همسایه ها و دوستان مجازی قدیمی می بینم بیشتر اون وبلاگ ها و وب سایت ها هم دیر به دیر به روز میشن و خیلی کم کار شدن برای همین خیلی دلم می گیره ........

بماند .......

امروز یکی دو پست میگذارم بخاطر اینکه دوباره یاد گذشته ها کنم

اول از همه این گلهای زیبا را تقدیم می کنم به نگاههای گرم دوستان همراه ...... بفرمایید......

البته بگم این عکس  را خودم گرفتم ......




نمی دونم چند نفر این پست را می بینن .....  امیدوارم همیشه خوشحال و سربلند باشید........

نظرات 6 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:49 ق.ظ http://gardeshdarshahr.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
من تازه وبلاگ نویسی را شروع کردم. با وبلاگ شما هم تازه آشنا شدم.
اما وبلاگا را بیشتر از شبکه های اجتماعی دوس دارم

رحیم سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام حرف شما درسته الان خیلی از وبلاگهای قدیمی و با کیفیت رو میشناسم که خیلی وقته آپدیت نمیکنند.مثل همین وبلاگ خودتون که خیلی وقته آپدیت نشده اما وبلاگ خوبیه و جای پیشرفت هم داره اما اگر قصد فروش داشتید من خریدارم چون وبلاگ خوبیه هر چند واسه فروش حیفه موفق باشید.

سلام ممنونم ... این وبلاگ با یه کار دلی شروع شده و واقعا برای من بسیار با ارزش هست و شاید بازم هم در زمانی دیگر احیاش کنم ...و تصمیم به فروشش ندارم

hamrah چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:39 ب.ظ http://hamraheservat.com/

سلام ،
به سایت ما هم سر بزنید ایده بگیرید ، بسازید و بفروشید ما تو سایتمون ایده های منحصربفرد زیادی برای ساخت در همه زمینه ها برای علاقه مندان داریم سایتمون خیلی جذابه
انواع رشته های موجود به عنوان مثال: ایده های بسیار تک و بی نظیر برای پازل های چوبی برای اموزش حروف الفبا و اسامی اشیا و ....
و کتاب های فانتزی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و ....
hamraheservat.com

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ق.ظ http://arezoo4.blogfa.com

من دیدم :)

ریحانه پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:01 ب.ظ

عکس زیبایی هست لایک

امیر حسین شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:41 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد