روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت و مهربانی

سلام دوستان

شیفتگان پیامبر اکرم(ٌص)



من عاشق محمد(ص) هستم

آموزشهای پیش از دبستان

سلام دوستان

و سلام ویژه به مامان های خوب که کوچولوی پیش از دبستانی دارن


 مادرهای خوب و عزیز با توجه به اطلاعات خود به من و دیگر مادران کمک کنید تا آموزشهای بهتر و بیشتری در خونه به بچه ها مون بدهیم تا با دست پر از اطلاعات و آموخته ها پا به دنیای مدرسه بگذارند پس لطفا نظرات و آموزشهای مورد نظرتون یا تصاویری که از کارهای نوگلان عزیزتون دارید را برام بفرستید تا با نام خودتون در این وبلاگ ثبت بشه و برای مادران علاقمند نمایش داده بشه ....از همکاری شما صمیمانه تشکر می کنم ..

منتظر پیام ها و تصاویرتون هستم



آموزش شال گردن با طرح گیس بافت

سلام دوستان خوبم

این مدل شال گردن که یادتونه................


دوستان خوبم درخواست آموزشش را داشتن من هم در این پست آماده اش کردم لطفا در ادامه مطلب ببینید....

 

ادامه مطلب ...

کفش دوزک

سلام دوستان

این کفشدوزک رو ببینید ......

کار مشترک من و عزیز دل مامان هست .....پس نظر یادتون نره


توضیح و آموزش در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب ...

میلاد پیامبر اکرم (ص) مبارک باد

دوستان خوبم سلام


عید میلاد پیامبر رحمت و مهربانی برهمه مبارک باد.



میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) بر دوستدارانش مبارک باد.



وفرموده گرانقدر و عزیزی از پیامبر اسلام (ص) را ببینید و به گوش جان بشنویم .....


اللهم عجل لولیک الفرج

آدم برفی

سلام دوستان

دوستداران مهارتهای پیش دبستانی اطفا این پست را دنبال کنید.....

این کاردستی خونگی من و عزیز دل مامانیه ....این چند روزه شدیدا علاقه به ساخت آدم برفی توی خونه ما غوغا کرده و البته توی شهر ما و مناطق نزدیک برف نمی باره یا حداقل طوری نمی باره که بشه آدم برفی ساخت و مسافرت در فصل زمستان هم برای ما امکان پذیر نیست برای همین دست بکار شدیدم و ایده قدیمی پنبه ای را اجرا کردیم نتیجه کار را ببینید و البته نظر یادتون نره چون کاردستی با آموزش و همراهی من و توسط  عزیز دلم انجام شده ......


شاد باشید

هـــــــــــــــد بند

سلام دوستان

با سرد شدن هوا بافتنی ها هم دوباره رونق پیدا کردن منم که عاشق بافتنی این هدبند را توی وبلاگ مامان اعظم دیدم دست بکار شدم .....نتیجه کار را ببینید.....




منتظر نظراتتون هستم .....

تا یادم نرفته اگه دوست دارید تصاویر و نمونه های بیشتر از این مدل و آموزش را داشته باشید اینجا کلیک کنید
موفق باشید

کلاژ کودکانه

 

سلام دوستان

دوستان گلی که کوچولوهایی توی خونه دارید و بعضی وقتها برای سرگرم کردنشون دچار مشکل میشوند این پست را از دست ندهید

این کاردستی در عین سادگی و نیاز خیلی کم به آموزش ، فوق العاده برای افزایش مهارت انگشتی بچه های توی سن    پیش از دبستان و سال های اول دبستان مفیده و وقت زیادی هم سرگرم کننده و شادی آفرینه بخصوص پایان کار ....... 


لطفا کار کوچولوی خونه ما را ببینید و لطفا براش نظر بگذارید چون با ذوق منتظره تا نظرات شما را براش بخوانم....


اگه تمایل دارید تا توضیحات آموزشی و طرح هایی برای کاردستی ببینید ادامه مطلب را کلیک کنید.....

نظر یادتون نره

ادامه مطلب ...

شال گردنی متفاوت

سلام دوستان

دوستداران بافتنی یه شال گردن زیبا و متفاوت دارم ببینید ......

تازه با همین مدل میشه " هد بند" زیبا هم درست کرد ببینید.....

حالا می رسیم به آموزش ..................

اگه دوست دارید آموزشش را به صورت تصویری ببینید لطفا در قسمت نظرات یادداشت بگذارید تا در اولین زمان ممکن اقدام بشه

هرچه طرفدار بیشتر پست آموزش زودتر


آموزش بافت را در این پست ببینید.........

جشن تکلیف

سلام دوستان

با توجه به فرارسیدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر خاتم (ص) برگزاری جشن های تکلیف توی مدارس شروع شده .....

این تصویر زیبا را ببینید لطفا......

البته من این تصویر را (دختر خانم زیبا با چادر نماز)از نت گرفتم و شخصی نیست فکر کنم مال فروشگاه چادر جشن تکلیف باشه که با اجازشون برداشتم .

حالا برسیم به خود تصویر و توضیحاتش:


این تصویر یه طرح لایه باز فتوشاپ بوده که من دانلود کردم و در یکی از لایه هاش عکس مورد نظرم را گذاشتم و تصویر نهایی را ذخیره کردم نمی گم کار خیلی آسونیه ولی اگه مقدمات فتوشاپ را بلد باشید می تونید این پس زمینه زیبا را برای عکس فرزند یا فرد مورد نظرتون آماده کنید ......

اگه دوست دارید این طرح را دانلود کنید اینجا کلیک بفرمایید

موفق باشید........

سلام دوستان



یا امام رضا (ع)



التماس دعا