روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

انگور کریستالی

سلام دوستان

این انگور کریستالی رو خیلی دوست دارم خییییییییییییییییلی خوشگله مگه نه




البته هنوز فقط همینه تا یه ظرف انگور بشن بیارم تعارف کنم .......

نظر یادتون نره دوستان

شکوفه رویایی

سلام دوستان

بازم گل کریستالی و این پست مخصوص شکوفه بهاری کریستالی ......همه روزهایتان مملو از شکوفه های بهاری باد




نظر یادتون نره

آزالیا

سلام دوستان

این دسته گل کریستالی را تقدیم می کنم به نگاه های گرم همه دوستانی که به بازدید از وبلاگ من می آیند و برام نظرات خودشون را هدیه می آورند از همتون ممنونم دوستان خوبم



نظر یادتون نره

گل شمعدونی

سلام دوستان

این هم شمعدونی من با کریستال رویایی


من گل شمعدونیم             شمعدونی مهربون          




منتظر نظراتتون هستم

رزت ژله ای

سلام دوستان

این یه ژله تک نفره با تزیین سیب به شکل رز هست خیلی خوشگل و خوشمزه شده بود جای دوستان خالی





روش آماده سازی را در ادامه مطلب ببینید......
 
ادامه مطلب ...

گل لاله واژگون کریستالی

سلام دوستان

این اولین کار گلسازی با کریستال منه یه گلدون لاله واژگون که تقدیم می کنم به نگاه های گرم همه دوستان 



البته بگم من کلاس رسمی برای این آموزش ها نرفتم پس لطفا نظرات خودتون را در مورد کارم بگید ممنونم


عاشقان عیدتان مبارک باد

سلام دوستان

بعد از کلی وقت که پست نداشتم

این تبریک عید کلی می چسبه....






التماس دعا