روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

گل شمعدونی

سلام دوستان

این هم شمعدونی من با کریستال رویایی


من گل شمعدونیم             شمعدونی مهربون          




منتظر نظراتتون هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

واااااااااااااای که چقد خوشگله مریم جون
خیلی کارای متفاوت و زیبایی انتخاب میکنی
قبلنم گفتم، انتخابات با گل های کریستالی تو بازار خیلی تفاوت داره
احسسسسسسسسسسسسنت به این همه هنر و سلیقه
راستی چند تا سوال
اول اینکه میشه آموزش این کار و بذاری برامون؟ یا حتا اون سایتی که این آموزشارو ازش دیدی
دوم اینکه هزینه ی این گلدون شمعدونی و لاله وازگون چقد شده؟
سوم اینکه چون همشهری هستیم میپرسم، این وسایلشو از کجا گرفتی؟
چهارم اینکه چرا نظرات من تو پست های قبلیت نیومدن؟!

سلام دوست خوبم گلها هزینه زیادی نمی بره برای آدرس ها هم میام برات می نویسم

مریم بانو سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

ممنونم عزیزم
راهنماییات عالی و کامل بودن
همشهری داشتن تو دنیای مجازی هم عالمی داره ها
یک دنیا ممنون

سلام زنده باشی بله همینطوره بانو

مامان مریم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://baraneghasedak.ir

سلام مریم جون
کارهات واقعا قشنگن مخصوصن این که خیلی عالیه

سلام ممنونم لطف دارید

sevi شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام راستی اینا خییییییییییلی خوشگلن حسابی ذوق کردم

سلام ممنون لطف داری

امیر حسین شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:45 ق.ظ

خیلی قشنگه

سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد