روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

گل لاله واژگون کریستالی

سلام دوستان

این اولین کار گلسازی با کریستال منه یه گلدون لاله واژگون که تقدیم می کنم به نگاه های گرم همه دوستان 



البته بگم من کلاس رسمی برای این آموزش ها نرفتم پس لطفا نظرات خودتون را در مورد کارم بگید ممنونم


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

وااااااای مریم جووووووووونم چه کرده!!
جدن کلاس نرفتی؟!
کارت فوق العاده تمیز و زیباس. خیلی متفاوت و خوبه. من نمونه های تو بازارشو که دیدم همه یه شکل هستن ولی این واقعن عالیه
دست مریزاد!!

سلام همراه خوب و مهربان دوست ممنون از این همه دلگرمی و انرژی مثبت که ارسال کردید ....من نمونه های بازار را ندیدم ولی چیزی که از نمونه طبیعی می تونستم درست کردم

نظر جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:29 ب.ظ

خیلی قشنگه افرین

فرزانه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:10 ب.ظ

لطفا اموزش گل کریستالی هم بزارید ممنون

انشاالله

طاهره دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:15 ب.ظ

من هی شه کاراتون پسندیدم ولی اینو نه ولی خیلی خداییش تمیزه

چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر حسین شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:48 ق.ظ

خیلی زیباست

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد