روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

آموزشهای پیش از دبستان

سلام دوستان

و سلام ویژه به مامان های خوب که کوچولوی پیش از دبستانی دارن


 مادرهای خوب و عزیز با توجه به اطلاعات خود به من و دیگر مادران کمک کنید تا آموزشهای بهتر و بیشتری در خونه به بچه ها مون بدهیم تا با دست پر از اطلاعات و آموخته ها پا به دنیای مدرسه بگذارند پس لطفا نظرات و آموزشهای مورد نظرتون یا تصاویری که از کارهای نوگلان عزیزتون دارید را برام بفرستید تا با نام خودتون در این وبلاگ ثبت بشه و برای مادران علاقمند نمایش داده بشه ....از همکاری شما صمیمانه تشکر می کنم ..

منتظر پیام ها و تصاویرتون هستم



نظرات 3 + ارسال نظر
قرعه کشی تبلت چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

با عرض سلام ، تبریک و خسته نباشید ، شما برنده یک دستگاه تبلت هواوی در قرعه کشی ماهیانه وبلاگ های فارسی زبان شده اید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قرعه کشی یعنی آدرس زیر مراجعه کنید : http://up6.ir/5tHC

سلام میشه بیشتر توضیح بدید سایت شما وابسته به کجاست و......

دلمشغولیهای یک مامان (آفتاب) پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com/

الهی
دردهایی هست که نمی توان گفت
و گفتنی هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست
الهی
اشک هایی هست که با هیچ دوستی نمی توان ریخت
و زخم هایی هست که هیچ مرحمی آنرا التیام نمی بخشد
و تنهایی هایی هست که هیچ جمعی آنرا پر نمی کند
الهی
پرسش هایی هست که جز تو کسی قادر به پاسخ دادنش نیست
دردهایی هست که جز تو کسی آنرا نمی گشاید
قصد هایی هست که جز به توفیق تو میسر نمی شود
الهی
تلاش هایی هست که جز به مدد تو ثمر نمی بخشد
تغییراتی هست که جز به تقدیر تو ممکن نیست
و دعاهایی هست که جز به آمین تو اجابت نمی شود
الهی
قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی
و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی،
شرمنده خواهم شد.
الهی
با این همه باکی نیست
زیرا من همچو تویی دارم
تویی که همانندی نداری
رحمتت را هیچ مرزی نیست
ای تو خالق دعا و مالک" آمین"...

(صحیفه سجادیه)

سلام عزیزم فوق العاده زیبا و به موقع بود ممنونم

chefnegin شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.chefnegin.com

سلام خوبید؟ پسر منم پیش دبستانیه
امیدوارم بتونیم بهم کمک کنیم

سلام انشاالله منتظر نظرات خوب شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد