روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

میلاد پیامبر اکرم (ص) مبارک باد

دوستان خوبم سلام


عید میلاد پیامبر رحمت و مهربانی برهمه مبارک باد.



میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) بر دوستدارانش مبارک باد.



وفرموده گرانقدر و عزیزی از پیامبر اسلام (ص) را ببینید و به گوش جان بشنویم .....


اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

خورشید، محمد است و صادق ماه است
خورشید همیشه با قمر همراه است
یعنی که ولادت امام صادق
در روز ولادت رسول الله است
عیدتون مبارک

سلام دوست نازنینم عید شما هم مبارک باشه

samira شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام مریم جان. من خیلی وقته که مخاطب وبتون هستم قبلا هم کامنت دادم اما تایید نکردید شاید به دستتون نرسیده.
خواستم بکم وبتون عااااالیه . فوق العاده است. من خیلی از هنرهاتون لذت بردم. خدا قوت.
لطفا اکر براتون امکان داره تزیین و دکور ساده برای اتاق بذیرایی هم ارایه بدید. منظورم همین کاردستی های کاغذی هست. باتشکر

سلام دوست نازنینم من تقریبا همه پیام هایی را که برام ارسال میشه می خوانم و جواب میدم و احتمالا پیام های شما با موفقیت ارسال نشده ......ممنونم که وبلاگ من مورد توجه شما قرار گرفته باشه انشاالله چیزی بود نمایش میدهم ......

elham چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ق.ظ http://elhamkashani08.blogfa.com

سلام مریم جان. عااااالیه . فوق العاده است. من خیلی از هنرهاتون لذت بردم. خدا قوت.

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد