روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کیف دستی گلی.....

سلام دوستان خوبم

و یک سلام مخصوص به همه دوستان نازنینی که آموزش کیف دستی کوچولو تصویر پایین را خواسته بودن.....که این پست با احترام به همشون تقدیم میشه.......





اینبار دیگه آموزش در ادامه مطلب آماده است بفرمایید و کلیک رنجه کنید....  مراحل به صورت کامل و تصویری آماده شده که من براتون ردیف کردم لطفا ببینید اگه مشکل یا سوالی بود بفرمایید تا توضیحات را اضافه کنم....













 



































ممنونم از این همه حوصله وصبر و دقتتون موفق باشید


منتظر نظراتتون هستم ......یادتون نره....


نظرات 17 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

جالب انگیز بود

سلام ممنون عزیزم آمدی خانمی جات خالی نباشه عزیزم

مریم بانو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

انواع روش های خودکشی!!
مرگ موش
طناب دار
پرش از بلندی
رفتن به زیر قطار
و ....
اما همه ی ما شوهر کردن را انتخاب کردیم!
مرگی آرام، مطمئن، تدریجی و تضمینی!!!
روز زن بر شیر زنان مبارک

نینا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

خیلی خوشگله.....

سلام واااااااااااااااااااای ممنون

نینا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ http://ninaiyorara.blogfa.com

نمیدونم چطوری درستش کردی زیاد سر در نیاوردم....
راستی من خیلی وقته لینکت کردم...
قبلا هم توی وبت میومدم....

سلام ممنونم ......اگه قبلا سادشو درست کرده باشی با این آموزش تصویری مشکلی برای درست کردنش نخواهی داشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ

عالی عالی بود و هست

سلام ممنونم

مریم جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

عالی بود ممنون

مهگل یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.mah-gol.ir/

مرسی
خیلی جالب بود

سلام ممنونم گلم

منان پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

خیلی از سایت زیباتون ممنونم

سلام سپاس گزارم

. یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

.

₩ aida ₩ شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://aida321.blogfa.com

تاﺯﮔﯿﺎ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻪ ﮐﻪ همش ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ^___^ ..........ﺍﻭﻧﻢ ﻧﺎﻇﻤﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﻣﯿﮕﻪ:ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻣﻘﻨﻌﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮخانومم مقنعتو سر کنﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺷﻠﻮﻍ ﻧﮑﻦﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﭘﺎﯾﯿﻦﯾﻌﻨﯽ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﺖ :))

گلی شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

عالی بود ممنون

niloofar یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم
خیلی خوشگل بود

راضیه دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

عالی بود ولی دلم سوخت.خدااااااااااایا یعنی میشه منم یه روز خیاطی و قلاب بافی ساده رو یاد بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام حتما خانمی فقط یکمی پشت کار می خواد همین

طیبه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام متاسفانه هیچکدوم از عکسا را باز نمی کنه
خیلی دلم میخواد اینو درست کنم
لطفا راهنماییم کنید

.... دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
ببخشید من یک سوال داشتم؟
چرا برای من عکس ها باز نمی شود

سلام الان بررسی می کنم

فری شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام مال من هیچکدوم عکسهای کیف گلی باز نمیشه تورو خدا کمک کنین خیلی ازش خوشم اومده همه عکسها شکستس همچی هم امتحان کردم کروم فایرفاکس اینترنت حتی فیلتر شکن.نشد تورو خدا درست کنین یا بفرستین به ایدی تلگرامم اگه امکانشه

فری شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام مال من هیچکدوم عکسهای کیف گلی باز نمیشه تورو خدا کمک کنین خیلی ازش خوشم اومده همه عکسها شکستس همچی هم امتحان کردم کروم فایرفاکس اینترنت حتی فیلتر شکن.نشد تورو خدا درست کنین یا بفرستین به ایدی تلگرامم اگه امکانشه

سلام ببخشید نمی دونم چی شده نشد تصاویر را مجدد ارسال کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد