روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تخم مرغ هفت سین

تزیین تخم مرغ هفت سین

سلام دوستان

به مناسبت نزدیک شدن عید نوروز یه سری پست دارم که از گوشه و کنار وب دیدم و خوشم اومده برای شما هم نمایششون میدهم ؛امیدوارم مفید و مثمر ثمر باشه براتون .......

ایده هایی برای تزیین تخم مرغ سفره هفت سین البته بعضی هاش هم آموزش داره که می تونید ببینیدشون ....بفرمایید....

(اینقده همشون زیبا هستند که نتونستم یکی را برای ابتدای پست انتخاب کنم همه را گذاشتم ادامه مطلب تا شما بهترین را انتخاب کنید.)



 

 ایده ساده و کودکانه............


تصویر مورد نظر را انتخاب کنبد از کاغذ برش بزنید و رنگ کنید . با یه نوار نازک کاغذی به تخم مرغ رنگ شده با یک رنگ وصل کنید.....



تزیین با گلهای فوتر یا نمد گلسازی......




تزیین با استفاده از کامواهای رنگی ......
می تونید از تخم مرغهای پلاستیکی یا یونولیتی تزیینی استفاده کنید یا با استفاده از اسفنج گلسازی برش بزنید....وبا چسب روش کاموا را نصب کنید.....



تزیین به شکل حیوانات ......جوجه کوچولو..........



این تزیین با کاموا و خیلی هنرمندانه است




این هم یک تزیین روبانی .............


بازم ایده حیوانات .....خرگوش زیبا....



تزیین با مونجوق و روبان........






تزیین تخم مرغ هففت سین با شماره دوزی



بازهم ایده از حیوانات ..........






ایده های بازیافتی برای تخم مرغ هفت سین..............



ایده های قلاب بافی .......





این هم بهترین تخم مرغ های هفت سین رنگ آمیزی شده که خدا بخواهد براتون آموزش تصویریشو آماده می کنم ...



و زیبا ترین ایده تزیین با روبان برای همرنگی هرچه بیشتر با سفره هفت سین ......

آموزش این کار را مامان آفتاب توی وبلاگشون آوردن که اگه دوست دارید ببینید روی تصویر کلیک کنید تا آموزش کامل و جامعش را ببینید .....بفرمایید......




امیدوارم خوشتون آمده باشه و ایده گرفته باشید ...........

منتظر نظرات زیباتون هستم ...........

نظرات 13 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://lashkhoor.blogsky.com

دلت خوشه وبلاگ داری. بزارش لای جرز در

سلام لطف دارید ای کاش ایرادهاشو برام بگید

مریم بانو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

جدن عاااااااااااالی و زیبا بودن
لذت بردم خانمی
مخصوصن اون حیوونا و اونا که شماره دوزی شده بودن

سلام هنرمند ممنون و خوشحالم که دوستشون داشتید عزیزم

مریم بانو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

با یه ایده ی عیدانه بروزم خانمی
[قلب]

سلام آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااامدم بانو

زهرا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.payamehashena.blogfa.com

سلام خیلی جالب وزیبا بود

سلام زهرا جون ممنونم

مریم بانو دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

آب دستته بذار زمین بیا وبم ببین چه خبره!!
ایده جدید گذاشتم

سلام آمدم خیلی جالب بودن ممنون از اطلاعت

محمد دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ http://maktabezendegi.blogsky.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

سلام از دعوت و وسیله نقلیه شما سپاس گزارم

parastoo سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://parastoopar.blogfa.com/

عالی بود راس میگی خیلی وقته بهت سر نزدم راستش دل و دماغش رو نداشتم خیلی جالبه من فک کنم تو معلم هنر باشی یا اینک مهد کودک داری درسته؟

سلام ممنونم به من سرزدی ....ولی اشتباه حدس زدی ....من فقط عاشق بچه هام همین البته کارم هم در کنار بچه هاست
ممنونم عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ق.ظ

می خواهم انسانی دیگرگونه باشم
می خواهم از درختها ایستادگی بیاموزم
می خواهم چونان مورچه ای باشم پرتلاش بی آنکه
هراس داشته باشم از باران
می خواهم با گندمزار برقصم
با قاصدک ها پرواز کنم
با جیرجیرک ها آواز بخوانم
می خواهم بیکرانه باشم چون دریا
بی نشانه باشم چون باد
از چشمانم رودخانه ای جاری کنم برای چمنزار
تبر را کنار بگذارم
کمانم را بشکنم
آهو را رها کنم برای پلنگ
خرگوش را برای عقاب
پرنده ای باشم و پرواز کنم در برابر باد
باید انسانی دیگرگونه باشم ...
.
یا محول الحول والاحوال...

کودک سیتی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.koodakcity.com

سلام مریم جان
امیدوارم خوب و خوش باشی
اومدم سلامی بگم و پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک بگم و براتون آرزوی شادی و سلامتی کنم.

پیروز باشی

سلام عزیزم ممنونم وهمچنین

مریم بانو شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام عزیزم.سال 93 رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی ولحظات حظ برانگیز و ماندگار باشه براتون
آرزومند آرزوهای قشنگ شما
مریم بانو

سلام نازنینم ممنونم من هم برای شما سالی سراسر خوبی و شادی و سعادت در کنار خانواده از خداوند بزرگ خواستارم

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

شاخه ای از گل یاس

مهمون هفت سین امساله

تا یاد یادگار رسول خدا رو زنده کنه

توی این ایام حرمت بانو رو نگه داریم

تا نیمه فروردین ازتون خداحافظی می کنم

امیدوارم سالی پر از برکت و امید داشته باشین

براتون لحظه هائی سرشار از ایمان و یاد خدا آرزو می کنم.

سلام انشاالله ممنون از آرزوهای خوبتون و امیدوارم که شما هم سال نو خوبی داشته باشید

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

می خواهم انسانی دیگرگونه باشم
می خواهم از درختها ایستادگی بیاموزم
می خواهم چونان مورچه ای باشم پرتلاش بی آنکه
هراس داشته باشم از باران
می خواهم با گندمزار برقصم
با قاصدک ها پرواز کنم
با جیرجیرک ها آواز بخوانم
می خواهم بیکرانه باشم چون دریا
بی نشانه باشم چون باد
از چشمانم رودخانه ای جاری کنم برای چمنزار
تبر را کنار بگذارم
کمانم را بشکنم
آهو را رها کنم برای پلنگ
خرگوش را برای عقاب
پرنده ای باشم و پرواز کنم در برابر باد
باید انسانی دیگرگونه باشم ...
.
یا محول الحول والاحوال...

سلام سال نو مبارک

hamiDEL دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

دخترم از هر انگشتش 13 تا هنر میباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد