روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نی نی های مامانی .....

سلام دوستان

این نی نی های دوست داشتی توی خواب هم از دست مامانهای خوبشون در امان نیستن و سوژه تصویر سازی و عکاسی شدن ............خیلی زیبا و جذاب و مامانی هستند ببینید......


اولین نی نی یه کوچولوی نوازنده............



و این هم" بند باز "نی نی ای..............



دوست دارید بازم نی نی های جذاب با مامانهای خلاق را ببینید پس یه سری به "سایت فتوکده" بزنید ببینید چقده تصویرهای زیبا و نابی داره .............


نظرات 4 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

خیلی نازن عزیزم
دلم غش رفت برای این نی نی گولو ها

مریم بانو سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

خداییش عجب مخی داشته مامانش

سلام بانو جان آره خلاقیت را می بینید ............من که خیلی دوستشون دارم

مریم بانو چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام همسایه
شما دعوت شدید به جشن تولد داداشی ام
البته جشن تولدش فرداست ولی من امروز پستشو نوشتم و ساعت 12 شب گذاشتم که ارسال بشه
چون فردا کمی کاردارم و ممکنه وقت نکنم بیام و پستشو بذارم
خوشحالم میکنی تشریف بیاری
قربانت
مریم بانو[گل]

سلام بانوجان ممنونم عزیزم با کمال میل میام خدمتتون

درخشش شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ب.ظ

مریم جون خدا قوت...وبلاگ بسیار عالی و خوبی ساختین....خیلی لذت بردم و البته کلی ایده گرفتم و میخوام استفاده کنم ازشون.دستت درد نکنه

سلام خوشحالم که مورد پسندتون قرار گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد