روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

موتیف کوچولو (قلاب بافی)

سلام دوستان

یکی از عزیزترین دوستانم ازم این آموزش را خواسته بود .


آموزش یه طرح موتیف گرد کوچولو که خودش به تنهایی یا به صورت چندتایی خیلی طرحای زیبایی برای تزیین می تونه درست کنه حالا ببینیدش......




آموزشش را در ادامه مطلب داشته باشید تا طرحها و روشهای درست کردن تزیینات با اون را براتون آماده کنم...

 

 

این نقشه بافت هست



این هم آموزش تصویری ....



مشکلی بود حتما بپرسید ......


منتظر نظراتتون هستم..........

بعدا نوشت ............قابل توجه دوستهای گلی که آموزش رج به رج خواستند......

رج اول : 6 زنجیره زده و گرد کنید

رج دوم : 8 زنجیره بزنید و درون حلقه رج قبل 20 پایه با 4 بار تاباندن نخ روی قلاب بزنید این پایه ها خیلی بلند میشه

رج سوم : 3 زنجیره بزنید و بر روی هر دو پایه رج قبل یک جفت پایه بلند بزنید که از سر با هم یکی شده اندو در نهایت با کور کنید و با گذراندن نخ انتهای کار را جمع کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

مریم جونم ببخشید میشه توضیح بدین؟؟ من با تصاویر متوجه نشدم

سلام مریم جون باشه حتما

زهرا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.payamehashena.blogfa.com/

بسیار زیباست

سلام ممنونم

فروزان شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام مریم خانوم
ازوبلاگتون وبافتنی هاتون وعروسکاوبخصوص جوجه اردکاخیلی خوشم اومد..اگه میشه بافتشونم بذارخواهشا..بعدش اینکه اها! یادم رفت بگم اگه میشه زودترطرزاستفاده این موتیفارونشون بده...بوووس
راسی!خخخخ..ببخشید!
این موتیف کوچولو هم اگه مینوشتی چ کردی بیتر بود..بازم ممنون اززحماتات..

سلام باشه حتما

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

مریم بانو دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

یعنی عاشششششششششششششششششششقتم مریم جونم


دوستت دارم دوست خوبم

مریم گلی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام مریم جون . مرسی . خیلی خوب بود.. میشه جمع کردن رو دوباره توضیح بدی....

سلام وقتی رج آخر تموم شد می تونی با استفاده از نخ رج آخر را کاملا جمع کنی و شکل بدی .....
موفق باشی

راضیه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام من برای اون پانچویی که گذاشتید نظر گذاشتم که متاسفانه هنوز جوابم رو ندادید اگر امکانش هست من رو برای بافت اون پانجوی قشنگ راهنمایی کنید ممنون. من تازه با سایت شما آشنا شدم توروخدا جوابم را بدید وگرنه دیگه سرنمیزنم.

سلام الان دقیقا نظرتون با کدوم پانچو هست این که موتیف کوچولوه راضیه جون

banoo دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام عزیزدلم مریم خانم شما که هنرمند وانقدرکاردرست هستین چرا اخرشو کامل تئضیح ندادین من رودستم مونده همشوبافتم اخرشونمی دونم چیکارکنم

سلام اگر از روی نقشه و توضیح ببافید آخر کار جمع میشه و برای کاملا گرد کردن یک نخ از رج انتهایی عبور بدید همین .........

دریا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ

من هم با مریم بانو موافقم.خیلی زیبا بود.

سلام ممنونم

مریم بانو پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

اصلا خوشم نیومد.خیلی مسخره و چرت بود.

سلام معمولا هنر و کارهای هنری کاملا سلیقه ایه

شهداده دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ http://shahdadgasht.mihanblog.com

سلام موتیف های قشنگی هستن بافتنشون هم لذت بخشه
ممنون از آموزش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد