روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

دستگیره زیبا

سلام دوستان و هنرمندان

امروز یک نمونه دستگیره براتون آماده کردم که تزیین خیلی زیبا برای آشپزخونه شما می تونه باشه ببینید.....



آموزش بافت به صورت تصویری با توضیحات را در ادامه مطلب ببینید....  برای شروع بافت ابتدا باید پنج موتیف ببافیم و به هم وصل کنیم

بافت موتیف:

رج اول :6 زنجیره را گرد کنید

رج دوم:4 پایه 4 زنجیره،4 پایه 4 زنجیره،4 پایه 4 زنجیره،4 پایه 4 زنجیره




رج سوم:در هر دسته زنجیره چهارتایی، 12 پایه ببافید



رج آخر: شما می توانید از رنگ موتیف را رنگ دیگری استفاده کنید و بر روی هر پایه رج قبل یک پایه ببافید.



حالا دو موتیف را کنار هم قرار داده و به هم وصل کنید حالا موتیف های بعدی تا گرد و شکل دستگیره شود.


به همین راحتی وزیبایی


اگه مشکل یا سوالی داشتید حتما بپرسید.....

منتظر نظراتتون هستم.....


نظرات 10 + ارسال نظر

گیل پیشی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

خیلی خوشگله .

ممنونم از پیام و تاییدت

parastoo یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ http://parastoopar.blogfa.com/

مریم جون ممنون که ابهم سر زدی منم همیشه از همه مطالبت استفاده بردم مخصوصا قلاب بافی

سلام خواهش و ممنونم پریسای عزیز

مریم بانو دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام خانمی
به به
چقدر مطالب کودکانه و زیبا گذاشتید
من تقریبن همه رو خوندم
این دستگیره خییییییییلی خیییییییلی به دلم نشست برا همین گفتم اینجا نظرمو بذارم
راستش این چند وقته خونه نیستم برا همین زیاد وقت نمیکنم بیام نت
ولی تمام مطالبتون رو میخونمو لذت میبرم
کلاژ رو خیلی دوست داشتم و بنظرم کار ویژه ای بود
بازم از این آموزشای قشنگ قشنگ بذار
ممنونم که همیشه پای ثابت وبمی و بهم سر میزنی
موفق و پایدار باشی

سلام خانمی ممنون از نظر و دلگرمیت ....
خواهش می کنم انقده مطالبت قشنگه که برای مطلب جدیدت لحظه شماری می کنم
ممنونم

مریم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام.خیلی قشنگه کاش واقعا به همین سادگی که میگیدباشه تامنم بتونم ببافم.به هرحال چه سخت چه آسون ممنون ازآموزش دقیقتون

سلام مریم جون واقعا به همین سادگیه امتحان کن لطفا

پریسا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام لطفا طریقه ی وصل کردن موتیف ها رو توضیح بدید
ممنون

سلام پریسا جون باید دو موتیف را از قسمت پشت کار روی هم بگذارید و از روی کار یکی از دالبرها را به صورت یک خط مستقیم به هم بدوزید .حالا دو موتیف را پهن کن و قسمت دوخته شده را هم باز کن و به طرفین پهن کن .حالا موتیف های دیگه را هم به همین ترتیب دو به دو وصل کن.
موفق باشی

الهه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://donyayeelmofanavari.blogfa.com/

سلام
ب منم سر بزن
با تبادل لینک موافقی

فروزان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام مریم جون
من این۵تاموتیف روبافتم ولی نمیشه هرکاری میکنم..یعنی به این خوشگلی نمیشه...برات مقدوره ک باتصویرنشون بدی عزیزچی؟اقاتروخدا

سلام من تصویری بیشتر از این ندارم ولی می تونی اول کوک بزنی بعد بهترین چینش را انتخاب کنی و وصل کنی

تک ستاره جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ق.ظ

عاااااااااااالی عاااااالی عاااااااااااالی. وبتو میگم

سلام لطف داری

niloofar یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.niloofar22.mihanblog.com

سلام .
مرسی از اموزشی که بابت بافت این دستگیره زیبا گذاشتین . فقط من یه مشکلی داشتم اونم توی وصل کردن این 5 تیکه است که ازتون می خواستم با تصویر توضیح بدین وصل کردنشون رو .
بازم میگم مرسی .

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد