روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

پانچو زیبا............

سلام دوستان


شادی جون یکی از دوستان جدید وبلاگی منه ......ازم خواسته تا پانچو برایش نمایش بدم ....من هم برای این دوست خوب این پست را آماده کردم امیدوارم مورد قبولش واقع بشه......


"شادی جون "اینم درخواست شما........



نمونه هایی دیگر از پانچو


پانچوی زیبای موتیفی


آموزش و نمونه های قلاب بافی با نقشه


نقشه راهنما را در ادامه مطلب ببینید......

 

این هم نقشه راهنمای بافت پانچو



سوال یا مشکلی بود حتما بپرسید.............


این تصاویر دو مدل آفتابگردون کوچولوه ............


این هم یک مدل آفتاب گردون یا یک دستگیره زیبا.....



واین هم نقشه بافت...



آدرس منبع روی عکس ها هست...


نظرات 17 + ارسال نظر
مریم بانو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

مامانی ام قبلنا اینو برام بافته بودش
هنوزم دارمش
خیلی خوشگله
با نخ ابریشمی اگه بافته بشه خیلی جذاب میشه (همون دوک ابریشمی که برای گیپوربافی ازش استفاده میکنن)

سلام هنرمند ممنون از توضیحات تکمیلی

پیام مشاوره دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

خیلی خیلی زیباست ممنون از حسن سلیقه ات

سلام سپاس

شادی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام گلم عسلم مهربونم نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم خییییییییلی ممنونم زحمت کشیدی بسیار زیباست برای گل افتابگردونم خیلی ممنون ولی من چون زیاد وارد نیستم اون ادرسایی که دادید رو رفتم ولی یه سایت بی ربطی بود البته من بلد نیستم ولی دلم خیلی سوخت چون خیلی لازم دارم حتما اونم با سلیقه عالی ای که شما داری ومعرفی کردی خیلی قشنگه ولی خب من وارد نیستم نمیتونم ببینم دوست گلم موفق باشی

سلام شادی جون اونها آدرس سایت نیست ...لینک آدرس آپلود عکسه کافی شما کل لینک را کپی کنید توی قسمت آدرس سایت در صفحه مرورگر اینترنت بعد اینتر بزنید وعکس برای شما ظاهر میشه بازم اگه نتونستی بگو تا ببینم چه میشه کرد....

مریم بانو سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام خانمی
با یه سوپرایز به روزم

سلام آومدم

شادی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام عزیزم من با گوشی موبایلم اینترنت میرم هر چی سعی کردم نشد ببینم فقط مینویسه ادرس در کلیپ بورد کپی شد که هر چی گشتم نفهمیدم کجاست !!!!! احساس بی سوادی زیادی بهم دست داده فکر کنم سر این گل افسردگی هم بگیرم !! بازم خیلیییی ممنونم از محبتت

سلام تفاوتی در اصل کار نیست شما باید وارد باشی با گوشیت کار کنی ...
توی ادامه مطلب پانچو برات نمایششون میدم دیدی بگو حذف کنم

negin سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.chefnegin.com

ممنون عالی بود

آپممممممممممممممممممممم

سلام ممنون اومدم

شادی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

ممنونم بانو همونی بود که میخواستم لطفتو فراموش نمیکنم
منتظر پست های همیشه قشنگت هستم

سلام شادی جون خوشحالم

مریم بانو چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

پیشاپیش عیدت مبارک همسایه

سسسسسسسسسسلام مریم جون عید فطر برشما هم مبارک

مهشید دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://mahshidgoon.blogfa.com

ممنون ک سر زدی عزیزم.من لینکت کردم خوش حال میشم لینکم کنی

سلام ممنونم انشاالله

monakarimi پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ http://monakarimi.blogfa.com

سلام عزیز طرح های خیلی جالبی گذاشتی میشه بگی منبعت چیه

سلام من معمولا توی نت می گردم برای کارهایی که توی فکرم دارم واز جاهای مختلف می گیرم....

negin جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.chefnegin.com

سلام. توی وبلاگم لینکت کردم عزیزم.

شاد باشی

مایل بودی منو با نام دنیای شیرین آَشپزی با شف نگین به دو آدرس زیر لینک کن:
www.chefnegin.com
www.neginchef.blogfa.com

سلام نگین جان من که توی لینک دوستان شما نبودم

لیلا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

این قسمت بافت شالو که گذاشتید....موتیفه؟باید چنتا از این ببفافیم که بشه یه شال بافت؟ممنون میشم راهنمایی کنید؟

سلام شما برای پانچو نظر گذاشتید منظورتون همین کاره ؟؟؟؟؟
این پانچو موتیفی نیست به صورت رج رج بافته میشه

راضیه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خوبتون من تازه با سایت شما آشنا شدم و از مدلهایی که گذاشتین خوشم اومده فقط می خواستم اگه امکان داره یه توضیح در مورد بافت هم بذارید اینطوری که فقط نقشه می ذارید نمیشه بافت مثلا همین شال رو اگه می شه توضیح بافتش رو هم بذارید ممنون از آموزش های خوبتون

سلام راضیه جون در قلاب بافی نقشه کارآیی بسیار زیادی داره و توضیحات معمولا زیاد بدرد نمی خوره ....حالا بخاطر شما نقشه را ببینید ...
اول 8 دانه زنجیره ببافید بعد گرد کنید و در رج بعد13 پایه بلند با 3 بار پیچاندن نخ روی قلاب ببافید در رج بعد 13 پایه دوبل (توضیح در رج قبل)روی هر پایه دوبل رج قبل ...رج بعد هم در فاصله هر پایه دوبل 1 زنجیره بزنید حالا گل دوم شروع میشه و طبق نقشه جلو برید..

راضیه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام نقشه رو متوجه می شم چون قلاب بافی زیاد کردم فقط نمی دونستم که رج بعد گلها را چطوری باید بندازم ممنون از توضیحاتتون

سلام خواهش می کنم

راضیه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام مریم جون این مدل رو بافتم مرسی خیلی قشنگ شد اگه امکان داره مدلهای جدید رو تو سایتت بذار مرسی

سلام خیلی عالی دوست نازنینم چشم انشاالله

نسترن یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام ممنون از شنل سه گوش پانچو من هم بافتم ولی لطفا می شه بگید چه رب به هم وصلشون کنم و چند تا بأید ببافم و به هم وصل کنم
ممنون می شم راهنمایی کنید

سلام نسترن جان این پانچو موتیفی نیست و یکپارچه بافته میشه و در هر رج تعداد گلها اضافه میشه

سارا فرنوش سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.zapareti.com

فروشگاه اینترنتی لباس زیرزاپارتی
مرجع جامع فروش آنلاین پوشاک زیر بزرگترین برندهای بین المللی ، شامل انواع البسه و پوشاک زیر خانمها و آقایان ،حاملگی،لوکس و مجلسی ، ست های فانتزی و خانگی.همراه با دانستنیها و اخبار روز دنیای مد و فشن
http://www.zapareti.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد