روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

بطری نوشابه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام دوستان

تعجب نکنید .................


این چند تا ایده خوشگل را ببینید ......

بازم بازیافته ......اونم بطری نوشابه .....ببینید.......





تمایل داشتید بازم آموزش داریم در ادامه مطلب......... 

 این هم مدلهای دیگه البته با آموزش سه سوته......



این جغد زیبا......





این هم ابتکاری برای جای قرقره ها.......




بازم گلدان از نوع خیلی زیبا ......





آویز وگلدون خرگوشی ......





امیدوارم خوشتون بیاد.....

نظر یادتون نره چون..................



البته باتقدیم احترام این یک شوخی بود.........

نظرات 27 + ارسال نظر
پیام مشاوره چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

سلام حوصله وخلاقیتت بی نظیره

سلام اینها که کار من نیست ...............

نگین چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.darsham.blogfa.com

چون گفتی حتما باید نظر بدین نظر دادم
راستی نظرم رو میدونى که
عالللللللللللللللی

سلام ممنونم خانمی

مریم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://samavate.blogfa.com

جالب بودنننننننننننننننننننننننننننننن

نرگس پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

چه قد باحالهولی فکر نکنم بتونم رنگ سفید رو گیر بیارم

سلام نرگس جون رنگ سفید ترکیبی هست

مهرآسا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ق.ظ

سلام مریم جون
وبلاگت فوق العادس،جدی میگم.
مریم جون یه لطفی بهم میکنی،میخوام یه عروسک سگ پشمالو به دوستم هدیه بدم،اما نمیدونم کدوم جعبه برای عروسک زیباتره.
لطفا کمکم کن
ممنونم عزیزم

سلام مهرآسا جون
به نظر من اگه توی یک جعبه دلی بگذاریش قشنگ میشه البته یک جعبه ساده با روکش یک کاغذ کادو عروسکی با یک پاپیون بزرگ قرمز هم جذاب میشه
موفق باشی

شادی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام خانومی وبت عالیه من تازه امروز کشفت کردم دیگه هر روزم میام میشه برام اشارپ یا پانچو قلاب بافی یزاری لطفا

سلام شادی جون خوشحالم که دوست جدیدی پیدا کردم....منتظر نظراتت هستم ..چون فقط این طوری می بینم که اومدی ...
باشه در اولین فرصت انشاالله

مریم بانو شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

من این گلدون رو درست کردم ولی یادم نمیاد آموزششو از کجا برداشتم
حتمن تو این روزا میذارمش تو وبلاگم انشالله

سلام منتظر هنرنمایت هستیم

سانیا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

چقدر زیبا

قابل شما را نداره

ایدا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

خیلی عالی بود حتی شوخی

سلام ایدا جون ممنون

یلدا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

وبت حرف نداااااااااااااااااااااااااااره
من گل زیاد دارم حتما باید درس کنم و از تو اون گلدونای زشت درشون بیارم
باید حیوونکیا دلشون باز بشه

حتما این کار را انجام بده گلدان زیبا نصف زیبایی گله

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

ببد بخت اون پسره دختره چه بلاهایی که سرش نیاورد { اون عکس متحرکه }http://www.blogsky.com/images/smileys/006.gif[:S011:

ستاره جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.

زهرا شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

از عالی هم عالتره خیلی کارای قشنگی داری من حتما باید یکیشونو درست کنم

یه دختر خوب دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام خیلی زیبا بودن * ممنون

سلام دختر خوب خواهش می کنم قابل شما را نداره

مهدی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

کاردستی هاتون عااااالی بودن مرسی

سلام ممنون و خوشحالم که آقایون هم از وبلاگم حمایت می کنند سپاس گزارم

بی نام دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

نمی تونم چی بگم

sANAEE سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

Being Creative

پینار پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ http://pinarsharifi.blogfa.com

دمت گررررررررررررررررررررررم سر شیشه نوشابه رو باید سوراخ کنیم؟

سلام برا چییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

بیا با گفت و گو حلش کنیم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

عالی مریم جون

راضیه دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

وا؟چه کارا؟واقعا شوکه شدم.ممنون یادم انداختی آدم هستم واشرف مخلوقات ودارای فکر و خلاقیت

سوگل شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ب.ظ http://razie5644blagfa.com

عزیزم بهت تبریک میگم وباگت عالیست

سلام ممنونم گلم

زهرا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://paridaryayi.mihanblog.com

سلام خیلی خلا قانه بود ممنون استفاده کردم برای مدرسه دخترم نظریادتون نره تم جالب بود افرین

سلام ممنونم موفق باشید

مینا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ

بسیار عالییییییییییییییییییییییی بود مرسسسسسسسسسیییی

رضا سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سخته

نرگس یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ

عالی بود.خسته نباشید

ممنونم

tiamo شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
خسته نباشی.
واقعا دستت درد نکنه از وبلاگ و مطالب جالب و زیباتون،
اگه امکان هست تو قسمت هنر کاغذ و رش ، اموزش رو هم اضافه کنید.
ممنون.

سلام انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد