روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

جواب مسابقه پنگوئن ها

سلام دوستان


جواب مسابقه را آوردم ......


دوستان خوبم حدس زدید..... برای من هم نوشتید ...........ممنونم


این هم دو برنده مسابقه وبلاگ من.....دوست نازنینم  "مریم بانو"  ودوست خوبم " پریچهر خانم" (که اولین جوابهای درست را دادن )دوستان خوبم جایزه شما ، یک آدرس وبسایت عالیه که براتون ارسال می کنم امیدوارم بپسندید.....



وچون خیلی از دوستان لطف کردن وجواب صحیح دادند به دو نفر دیگه هم جایزه میدم که با قرعه شدن.....دوستان خوبم"مریم خانم" و"نرگس جون "جایزه را براتون میفرستم ....البته  درباره جایزه که چی باشه نظرتون را برام بگید......


بله همون طوری که حدس زدید ....... کاردستی ما با بازیافت بطری آب یا نوشابه بود......


این هم آموزش تصویری این کاردستی...............





 

البته شما می تونید به سلیقه خودتون تزییناتش را زیباتر کنید.....


منتظر مسابقات بعدی من باشید......



نظرات 10 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام دوست خوبم
هوووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااا
چ حالی میده برنده شدن
من خواستم به آدرس اون وبلاگی که نوشتید برم ولی ویروس یابم بلاکش کرد و گفت جیززززززززززززززه نری توش!!
برای من جایزه یه کاردستی خوشکل و ساده باشه که تو بلاگ خودتون آموزششو بذارید ممنون میشم

سلام ای واااااای چه بد باشه حتما توی اولین فرصت مریم بانو

نرگس یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

وای! ممنونمواقعا" خیلی باحالی

سلام خواهش دارم خانم گل

هدیه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ http://hediye-hashemi.blogfa.com

سلام عزیزم امیدوارم تو مسابقه بعدی برنده شم

سلام انشاالله

رزا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://rozajoon.blogfa.com

پس من چی؟من گفته بودم که از بطری ساخته شده

سلام بله گفته بودی که .....ولی به منتخبین جایزه دادیم....

ونوس دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام مرسی چه آموزش ساده و زیبایی

سلام خواهش خانمی

مهسا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://dokhtarkocholomfy.blogfa.com


جالبه

مسابقه یا جوابش؟؟؟؟؟

نگین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

میگم میشه یاد بدی چیجورى درست مى شه ؟
ممننننون

سلام دوست خوبم آموزش تصویری را که نمایش دادم.....

السا پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ق.ظ

من اینا رو درست کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:47 ب.ظ

معزرت خوشگل خانم خودت درست کردی همرو

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:33 ب.ظ

خیلی بد نبود مملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد