روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

رومیزی دل دلی

سلام دوستان


این رومیزی زیبا ودل دلی را تقدیم می کنم به همه دوستداران هنر قلاب بافی...........




این رومیزی کوچولو یا زیر لیوانی خوشگل کار خودمه .......

در ادامه مطلب نقشه بافت این مدل را ببینید..... 

موتیف دل که می تونید یک رنگ یا در رنگهای مختلف آمادش کنید....




این هم نحوه اتصال موتیف های قلاب بافی این رومیزی.......




این هم نقشه دور کار.......


قلاب بافی


سوالی بود بپرسید ......

منتظر نظراتتون هستم.......

نظرات 7 + ارسال نظر
مینا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

خیلی خوشگله
ممنون

سلام ممنون از نگاه زیبا بینتون

مریم بانو جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام دوست جونم
خیلی قشنگ بود ولی بنظرم برای تزیین بیشتر کاربرد داره چون خیلی داخلش خالیه و هرجور فکرشو میکنم برای زیرلیوانی مناسب نیس
ولی دستت درد نکنه چون خیلی هنرمندانه درستش کردی
به منم سر بزن دختر خوب

سلام عزیزم نظر شما برای من قابل احترامه ولی خوب میشه زیر لیوان هم بگذاریش

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

خیلی خوشگله عزیزم تشکر به خاطر زحمتی که در به اشتراک گذاشتن دونسته ها و هنرات می کشی

سلام ممنون از حضورتون واین همه دلگرمی ممنونم استاد خوبم

فرشته جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام واقعا زیباست همه ی کارا ممنون مریم گلی

سلام ممنون فرشته جون

مریم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://banoyeaban.blogfa.com

وبلاگتون واقعن عالیه.دوست وبلاگی عزیزم عروس فصل برفی وبلاگتونو بهم معرفی کرد.اونقدر گشتم تا بالاخره اینو پیدا کردم.فقط یه سوال داشتم می خواستم بدونم اگه بخوام قلب خالی ببافم چجوریه.مثلن زیر استکانی قلبی شکل.ممنون میشم کمکم کنید.وخدا قوت

فروزان چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام مریم جون عزیزم
میشه بگی تونقشه ای رومیزی دل دلیت این ضربدرامعنیشون چیه؟
اون پایه بلندا دوبلند؟
ممنون..بوس

سلام .پایه وصل

مهتاب چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

باسلام
رومیزی دل دلی مثل اسمش قشنگه .روش بافت رو هم گذاشتید ممنون . من بافتمش خیلی قشنگه .باز هم مدلهای دیگه ای به همراه روش بافتش بذارید .من تمام کارهارو دنبال میکنم و در صورت داشتن وقت حتما می بافم . وبلاگتون واقعا عالیه . باتشکر و خسته نباشید

سلام ممنونم از دلگرمی شما خوشحالم که دوست داشتید و می پسندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد