روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تزیین با برگ های رنگی

سلام دوستان


این تزیین زیبا ،برگهایی رنگی هستند که برای تزیین در موقعیت های مختلف کارایی دارند ببینید......





اگه روی تصویر کلیک کنید آموزش تصویری را خواهید دید....
نظرات 6 + ارسال نظر
مریم بانو پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام خانمی خوبی؟
من اون باب اسفنجی رو ک آموزش دادی درست کردم با کمک مامانم
خیلی خوشگل شد
به زودی عکسشو میذارم تو بلاگ و میگم ک از شما یاد گرفتمش

سلام بانو جان چه خوب خبرم کنی بیام ببینمش عزیز جون

هنری جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://honariii.blogfa.com/

سلام مریم جان
ممنون که سر زده بودین!
وبلاگتون واقعا جذاب و جالبه!
بخش های مختلفی از مطالبتونو دیدم و لذت بردم!
اگه مایل ب تبادل لینک بودین حتما خبرم کنین

سلام خواهش عزیز
حتما دوست خوبم

sasan شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

ali bud maryam jan

سلام آقا ساسان من هم سپاس

ملیحه راهداری شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام خیلی عالی بود دوست دارم با کارهاتون بیشتر آشنا بشم لظفا به ایمیلم ارسال کنید
باتشکر

سلام خانم راهداری در حال حاضر برای من ارسال مطالب به ایمیل دوستان مقدور نیست این وبلاگ مرتب به روز میشه هر وقت سر بزنید ایده های جدیدی خواهید دید .....منتظر حضور ونظرتون هستم ملیحه جان

نرگس پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

خییییییییلی قشنگ هستن.

سلام ممنونم گلم

اسما یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام.
عالی بود

سلام ممنونم اسما جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد