روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

میلاد مبارک



            دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت

                                                                   جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

            هنگام نهادن قدم بر سر خاک

                                                                   دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .




                 ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

                                                   

                                         جان من، جانان من، روح و روان من علی است

                

                 تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

                                                   

                                                      شکر الله حاصل عمر گران من علی است


میلاد امام علی(ع) مبارک باد


عید میلاد امام علی(ع) به همه شیعیان آن حضرت مبارک باد......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد