روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

جوجه های من

سلام دوستان


این خانواده اردک های منه که خودم بافتم .....





خیلی با مزه هستن مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این عروسک های کوچولو با دومیل بافته شدن بافت همه تقریبا یکیه ولی با استفاده از نخ ضخیم ونازک اندازشون تغییر می کنه البته اون جوجه توی تخم که الگو وبافتش با بقیه فرق می کنه.....

اگه دوست دارید ادامه مطلب حاوی عکس های دیگه  هست ببینید....


اول از کوچولوها که بی حوصله هستن.....



معرفی می کنم این جوجوه خیلی هم دوست داشتنیه


بریم سراغ آبجی گلین وداداش جونی





حالا می رسیم به مامان اردکی وبابا جون.....




دوست داشتید بگید تا آموزشش را براتون آماده کنم ......

البته ببینم چند نفر طرفدار دارن ......

منتظر نظراتتون هستم

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم شیخی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://samavate.blogfa.com/

سلام خوبین چه اردک های قشنگی منم چند سال پیش از روی کتاب بافتم شون یه نهنگ ویه فیل هم بودن دادم خواهر زادم نمی دونم الان داره یه نه ولی قشنگ بودن تو کتابها ویا اینترنت میشه مدل بافتنی شون رو پیدا کرد بافت ش هم راحته.

سلام دوست عزیز بله همین طوره راحت وساده

مامان خانم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://mydietdays91.blogfa.com/

سلام .وااااای خدا من چقدر اینها نازند. ادم دلش میخواهد همه را ببافه و کادو بده به بچه کوچولو های فامیل. اگر طرفدار زیاد داشت حتما ؛لطفا اموزشش را بگذار. ممنون میشم.

سلامممممممممممممم
اولین طرفدار عزیز

مریم بانو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

خیلی ناز و خوشگل هستن
مامانم خانواده اردکارو بافته (البته اون زردهاشو)
اصلن نمی دونی وقتی دیدمشون چقد زوق کردم
یادش بخیییییییییییییر

سلام مریم گلی چه جالب واقعا یادش بخیراون روزا

سپیده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی بانمکن؛ حتما آموزششو بزار؛ بووووس

سلام واااای طرفدار دوم هم رسید

پیام مشاوره دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ق.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

سلام مریم جان آدم بادیدن کارهای تو احساس نشاط وسرزندگی میکنه دست گلت درد نکنه فدات شم عزیزم

سلام دوست جونم چقده تو خوبی چقده انرژ ی مثبت ممنون دوستتون دارم

پیام مشاوره دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

اول که نظر دادم خجالت کشیدم بگم آموزششو بذار چون من همیشه اینو ازت میخوام تا آخر که رفتم دیدم خودت گفتی مریم جان که اگه خواستیم اموزششو بذاری
پس حالا بایک دنیا تشکر پیشا پیش میشه آموزششو بذاری

سلام چرا خجالت شما بفرمایید از دستم بربیاد حتما آموزش ها را براتون آماده می کنم
طرفدار سوم جونم

ღܓآشپزخونه الهامܓღ دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://jelle.blogfa.com

چقده خوشگلن
مرسی گلم

خواهش الهام جان

زهرا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام منم دوست دارم یاد بگیرم لطفا اموزش بدین

سلام زهرا جون باشه شما هم یکی از طرفدارها تاببینم.....

مهسا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.arezoomahsa.blogfa.com

سلام دوست عزیزم از این عروسک ها بی نهایت خوشم اومد بی زحمت تو یکی از پست هات بزار که چه جوری ساخته میشه ممنونم

سلام مهسا جون آموزش را در این پست ببین لطفا

http://rozegarno.blogsky.com/1392/05/02/post-445/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DA%A9-%D9%87%D8%A7-

نیکا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام ،متشکرم از مطالب خوبتون ، من عاشق هنر و تزییناتم ، اگه ممکنه آموزش این اردکای خوشگلو بذارین ، ممنونم بانو

سلام باشه انشاالله

پریسا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

خوشحال میشم به وبم سری بزنی و در صورت تمایل لینکم کنی بعد خبر بده لینکتون کنم

سلام حتما

اشنا یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ق.ظ

خیلی نازن خواهشا اموزش مرحله ب مرحله رو بذارین برا وسایل جهیزیم درست کنم ممنون عزیز جون

سلام ببخشید در حال حاضر امکانش را ندارم
ولی شما از کتاب های عروسک بافی یا سرچ توی نت می تونید پیداشون کنید

سمانه دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام از کتاب پیدا نکردم امکان داره برام بذارین طریقه بافتشو ممنون عزیز جون

سلام در حال حاضر این امکان را ندارم ولی در اولین وقت ممکن انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد