روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

آموزش لباس قلاب بافی عروسک

سلام دوستان


این تصویر که لباس قلاب بافی یک عروسکه یادتون هست..............



خیلی وقت پیش قرار شد که آموزشش را براتون آماده کنم ولی به علت مشکل در حافظه کامپیوتر

نتونستم حالا می خواهم توی ادامه مطلب آموزش را براتون نمایش بدم دوست داشتید تشریف بیارید......

همون طوری که گفتم تصاویر اصلی را ندارم ولی توضیحاتی می دهم که امیدوارم بدرد بخوره     


وجای تصویر ایفای نقش کنه.


مرحله اول:


برای شروع باید با توجه به اندازه عروسک مورد نظرتون موتیف دایره ببافید.مثلا برای پیراهن صورتی


20موتیف متوسط وبرای پیراهن آبی 12 موتیف متوسط یا کوچیک


نمونه های موتیف گرد









وقتی موتیف ها بافته شد اونها را دولا کنید واز یک گوشه دولا موتیف ها را کنار هم به کمر عروسک

متصل کنید این اتصال را می تونید با استفاده از سوزن ته گرد انجام بدید.

این تقریبا کل کاره حالا توجه کنید به تصویر لباس وعروسک............

سمت دولای باز موتیف را تقربیا به 4 قسمت فرضی تقسیم کنید...یک لایه از یک موتیف ویک لایه

از موتیف کناری را با هم گرفته ودر نقطه اول و سوم با استفاده از یک کاموا به هم گره بزنید.

حالا نقطه های دوم وچهارم را در نظر بگیرید واتصال به وسیله کاموا را بین دولایه یک موتیف انجام دهید.

لباس خوشگل ما آماده شد .

توضیح اینکه :

هر چی موتیف بزرگتر باشه شما دامن بزرگتر وبا اتصالات بیشتر وزیباتری خواهید داشت .

این لباس را با استفاده از فوم رنگی هم با همین روش می تونید بسازید.

موفق باشید

یادتون نره اگه مشکلی بود خبرم کنید......

 تصاویر پست اولیه را اینجا ببینید.....

نظرات 9 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم خیلی جالب بود این آموزشت تشکر گلم

سلام مامان آفتاب جون

مامان خانم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://mydietdays91.blogfa.com/

سلام. ممنون مریم جون سال نو شما هم مبارک. اول از همه باید بگم از اشنایی باهات خوشبختم .چون عاشق هنر ووبلاگهای هنریم. پس با افتخار در قسمت دوستان غیر رژیمی لینکت کردم.گلم من هم همینطور بودم و هیچ اراده ای تو رژیم گذرفتن نداشتم ووسط کار شل میشدم.ولی وقتی به 98 کیلو رسیدم به خودم اومدم.وقتی که دیگه هیچ لباسی سایزم نبود .بد هیکل بودم برای همین تصمیم گرفتم این بار تا اخرش برم.هرچند راه طولانی در پیشه و سخته اما غیر ممکن نیست . هرچند ایام نوروز یک کم بی اراده شدم ولی نا امید نیستم و همچنان ادامه میدهم. بهت پیشنهاد میدهم یک وب رژیمی بزن و با دوستان رژیمی در ارتباط باش و از تجربیات اونها استفاده کن. دیدن موفقیت اونها بهمون انگیزه میده. ممنون از لطفت. موفق باشی.

سلام مامان خانم جان ممنون از اینکه اطلاعاتت را به من هم دادی ممنون

سپیده دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

چراوبلاگ دنیای نفیس مسدودشده

سپیده جان ببخش من اطلاعی ندارم

parastoo جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://parastoopar.blogfa.com/

سلام خیلی خوشگله آفرین !!!ممنون که به منم سر میزنی وقتی پست آدم انگشتی رو گذاشتم یاد تو افتادم اگه خوشت اومد میتونی تو وبت بذاری بای

سلام پرستو جون باشه حتما دوست خوبم

یاس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام من خیلی بافتنی دوست دارم با میل بافتنی میکنم ولی قلاب بافی ونقشه خوانی بلد نیستم میشه بیشتر راهنمایی کنید؟ممنونم

سلام عزیزجون توی موضوعات وبلاگم قلاب بافی طرح ونقشه را انتخاب کنید که پست درمورد آموزش علایم دارم حتما کمکتون می کنه

سهیلا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

خیلی خیلی عالی است .کاش زودتر با وبلاگتون آشنا می شدم! خسته نباشید . با سپاس

سلام سهیلا جون خوش آمدید

تولد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://tavalodedobare1.blogfa.com

سلام مریم خانم
فوق العاده ست،.
آموزش یکیش رو باز کردم،نتونستم نقشه رو بخونم،با اینکه شما توضیحاتی هم داده بودید ولی برام سخت بود.

سلام متاسفم ولی دوباره امتحان کنید لطفا

منصوره پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام واقعا عالی بود .دست گلت درد نکنه.من که عاشقش شدم.

دریا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد