روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تزیین سالاد فصل

سلام دوستان


دوستان خوبم توی پستی که خواسته بودم بگید چه مطالبی دوست دارید به وبلاگ اضافه بشه


برام نظراتشون را نوشتن خیلی ها برام ایمیل دادن ویا نظر خصوصی ویا توی قسمت نظرات


نظرشون را نوشتن که از همشون ممنونم وهنوز هم منتظرم. برای اینکه به نظر


دوستانی که دوست داشتن آموزش جدید داشته باشیم احترام بگذرم به موضوع بندی وبلاگ


سفره آرایی را اضافه کردم واولین مطلب هم با یک تزیین سالاد خوشگل شروع کردم لطفا ببینید


واگر دوست داشتید نظر بدید...........



برای این پست یک تزیین باحال سالادفصل آماده کردم که هم ساده وهم خیلی زیباست.


این تزیین کار "خواهر عزیزم"که خیلی با حوصله وخوش سلیقه ومهمون نوازه" که برای


اولین مهمونی سال 92 آمادش کرده بود ،دستت طلا آبجی جونم .ببینید........




فکر کنم پیداست که چطوری آماده شده ولی بازم توضیح میدهماولین لایه توی ظرف

مورد نظر برای تزیین کلم برگ سفید خرد شده است.لایه رویی هم کاهوی خرد شده و

تزیین همبرگری هم یک لایه گوجه ؛یک لایه کالباس ؛یک لایه فلفل دلمه ای ؛یک لایه خیار ؛ودر

نهایت باز هم گوجه فرنگیه که با کمک خلال روی هم نگه داشته شدن .

خیلی ساده وزیباست مگه نه؟؟؟؟؟؟؟



نظر یادتون نره....................

نظرات 4 + ارسال نظر
سرآشپز مروارید شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://ashpazie-morvarid.persianblog.ir/

سلام مریم جون
خوبی؟
وبلاگتون عالیه هرچی بگم کم گفتم
ممنون که به من سر زدید خیلی خوشحال شدم
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک انشاالله سال خوب و پربرکتی داشته باشید و به همه آرزوهاتون برسید
موفق باشید

سلام مروارید جون ممنونم
سال نو شما هم مبارک باشه وسلامت باشید
ممنون که اومدی دوستت دارم بازم بهم سربزن

طیبه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام آبجی جان
مرسی که سالاد ها رو برای نمایش تو وبلاگ خوشگلت گذاشتی
خوشحالم کردی
عزیزم موفق باشی همیشه

سلام عزیز جان
من ممنونم که عکس ها را بهم دادی

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

خواهر مریم جونه دیگه!!بایدم اینقدر هنر مند باشه

خودتون هنرمندید عزیزم

تنهایی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://6157.blogfa.com

سلام مریم جون خوبی خانمی.من تازه وبلاگتو کشفیدم.عالیه بیست. هرچی بخوام توش هست.احسنت.موفق باشی گلم سالاد خواهرتم عالیه.بابا هنرمندا!!

سلام خوبی گلم وااااااااااااااااااااای یک دوست جدید خوش آمدی عزیز جون
ممنون از کشفتمرتب مطلب جدید دارم بیا حتما باشه.....
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد