روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

گل داوودی بسازیم...

سلام دوستان خوبم


اسفندماه رسیده وکم کم بوی بهار وعید نوروز به مشام می رسه وماما ن ها دارن خودشون را


برای خونه تکونی وبعدش تزیینات جدید خونه و...آماده می کنن .


من دوست دارم اول تزییناتی را که دیدم برای شما نمایش بدهم .




توی این پست این گلهای داوودی زیبا را که با کاغذهای رنگی نازک یا با دستمال های رنگی


می تونید درست کنید را با آموزششون که در ادامه مطلب است برای شما آماده کردم لطفا


ببینید.....





آموزش این گلها خیلی آسون وراحته ببینید......







از کاغذهای رنگی نازک یا دستمال کاغذی رنگی به قطر دلخواه بسته به اندازه گل مورد نظر دایره

 ببرید ودورش را دالبر کنید (این کار را می توانید باتا کردن از مرکز دایره وبرش یک هلال انجام بدید.)

تعداد برگ ها هر چی بیشتر باشه گل پر پشت تری بدست می آید ولی از 6 تا 10 برگ خیلی

خوبه. حالا برگ ها را در وسط با مننه به هم وصل کنید وبرگ به برگ به سمت بالا با دست مانند

تصویر حالت بدید .

حالا با رنگ های مختلف برای تزیین استفاده کنید .

همیشه شاد وسلامت باشید......





نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

وای .من عاشق وبلاگتم خیلی چیز های جالبی توش هست

سلام عزییییییییییییییییزم
آمدی یک روز نباشی وپیامت را نبینم دلم تنگت میشه
گلها را دوست داشتی خوشحالم ممنون از دلگرمیت گلم

سعید شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام عزیزم من یه پسرم ولی باید بهتون بگم وبلاگتون خیلی دوست داشتنیه

سلام آقا سعید
هنر مگه مال جنس خاصیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از اینکه وبلاگ من را پسندیدید خیییییلی خوشحالم ممنون

مامان ایدین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://aydinkochooloo.niniweblog.com/

واااااااااااااااااای چه گلهای خوشکلی دوست دارم درستشون کنم

سلام واقعا زیبا وآسونه امتحان کن تا ببینی

هستی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام

امیدوارم که درست کنم

کمی کم حوصله هستم

سلام هستی جون بی حوصلگی که درد همس باید خودمون را شاد نگه داریم تا به دیگران هم این شادی منتقل بشه انشاالله موفق باشید وشاد

یلدا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

چه اسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد