روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

توپ فوتبال ،کلاهی پسرونه

سلام


من یک کلاه برای پسرعزیزم درست کردم که به شکل یک توپ چهل تکه ی فوتبال است .


خیلی گشتم تا یک مدل کلاه پسرونه خوشگل گبر آوردم ولی واقعا فوق العاده است.


خیلی خوشگله وبرای بچه های عاشق فوتبال وتوپ یک هدیه مناسب هست ببینید........



در ادامه مطلب الگو ،آموزش و تصاویر دیگه ای از این مدل کلاه آماده بازدید شما هنرمند گرامیه بفرمایید......



اول از همه بگم که من این آموزش را از سایت "مامی سایت"گرفتم وچون خودم درستش


کردمبرای شما هم نمایش می دهم یه سری به این سایت یزنید مطالبش عالیه حتما استفاده


کنید....


این یک عکس دیگه از کار خودم ببینید......


توپ چهل تکه 



حالا بریم سر وقت نقشه بافت .....


این بافت موتیف اصلی شش ضلعی است.....





تــــــــــــــــــــــــــــــــوضیح خیلی مهم


این کلاه از دو مدل موتیف تهیه میشه این بالایی شش ضلعی است وبا همین نقشه وکمی تفاوت


می تونید موتیف دوم که پنچ ضلعی است را هم آماده کنید..... 


این هم نقشه کلی کلاه به محل اتصال موتیف های شش وپنج ضلعی توجه کنید.....





این هم تصویر اصلی کلاه ...


می دونید چرا گذاشتمش آخر ،چون می خواستم بگم کار من اوله ...


البته نمی دونم نظر شما چیه .......ای کاش برام می نوشتید.....


 

نظرات 14 + ارسال نظر
@زهرا@ پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://zahra-sa.blogfa.com

خیلی قشنگ شده خانمی آفرین هنرمند...

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

عالیه عزیزم خیلی کارای جدیدتو دوست دارم

ممنون هنرمند

سانیا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

به نظرم عالیه
من بلد نیستم از روی نقشه قلاب بافی کنم ولی میتونم ببافم با قلاب ، مثلا حالا که این نقشه را دیدم نمیدونم چه جوری ببافم

سلام دوست خوبم هیچوقت نگو بلد نیستم سعی می کنم بیاموزم بهتر است

نقشه موتیف را نگاه کنید:رج اول یک حلقه درست کن یا بازنجیره بزن
رج دوم: مدل ذرتی است (سه پایه که از بالا با هم یکی میشوند)با فاصله 3 زنجیره
رج سوم : در زنجیره های رج قبل 6 پایه ببافید

حلا موتیف 5 پر را هم مانند قبلی بباف با این تفاوت که مدل ذرتی ها 5 تا هستند
موتیف ها را به هم متصل کن وحاشیه بزن همین کلاه آماده است موفق باشی

سانیا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ http://sania1.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون از راهنماییت و وقتی که برای پاسخ من گذاشتی

سلام سانیا جون
خواهش میکنم موفق باشی

مادر ایرانی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://crafts.blogfa.com

کار خودت یه چیز دیگه شده عالیه

سلام مادر ایرانی جان ممنون از این همه دلگرمی سپاس

بپز بدوز بباف شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://craftscooks.blogfa.com

خیلی قشنگ شده عزیزم موفق باشی.

سلام ممنونم که سرزدید ونظرتون را برای بافتم دادید
بازم منتظر حضورت هستم

شیدا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.Ganjineh-honar.blogfa.com

سلام دوست خوبم . وبلاگ قشنگ و مفیدی داری . من هم یک نویسنده در خصوص کارهای هنری هستم . اگه قابل دونستی به وب من هم سری بزن در صورت تمایل می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگه منو لینک کردی خبر یده تا من هم تورو لینک کنم
متشکرم

سلام شیدا جون ممنون حتما سر میزنم
باچه نامی لینکت کنم گلم

ناهید جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

خیلی کلاه تک و قشنگیه.منتها میخوام بدونم موتیف ها رو بعدا بهم دوختید یا درزمان بافت بهم وصل کردید؟

سلام ناهید جون موتیف ها جداگانه بافته شدن بعد با استفاده از کاموا و سوزن به هم دوخته شدن دوخت به صورت سر دوز واز روی کاره تا زیباتر بشه اگه دقت بفرمایید در تصویر هم دوخت دیده میشه
موفق باشی عزیز جون بازم به من سر بزن

رسول جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.tavalod.blogfa.com

سلام عزیزم من برای عزیزترین کسم وبلاگ درست کردم یه دقیقه سر بزن و تو هم بش تبریک بگو مرسی گلم منتظرتم

سلام الان سر میزنم

زهره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ http://honarman92.blogfa.com/

خیلی خوشکله خانومی افرین به تو

سلام هنرمند ممنونم

طاطا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

خیلی خیلی خوشکل شده عزیزم/ دستت درد نکنه /خانمی اگه کلاه پسرونه ای که نقاب داره هم بلدی آموزشش بزار /خیلی دوست دارم برا پسرم بدوزم.ممنون عزیزم

سلام ممنونم، طرح دارم ولی درست نکردم دوست داشتی بگو برات نمایش بدهم انشاالله

همتی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام من تازه این کلاه رو دیدم واقعا خوشم اومد می خوام برای دو تا پسرم ببافم ولی ای کاش آموزش تصویری بود امیدوارم بتونم

سلام به سلامتی ،خیلی آسونه موتیف ها را بباف همه که بافته شد با نخ و سوزن از رو به هم وصلشون کن
البته بگم چون نمیشه موتیف ها را زیاد کرد با کاموا متوسط تقریبا برای بچه 4-5 ساله کلاه اندازه میشه برای بزرگتر احتمالا باید مدلتون را عوض کنید

negin دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.chefnegin.com

توی نقشه اون شش ضلعی های ابی خالی چی هست ؟

در ضمن کارهات خیلی عالی و تمیزاند مخصوصا این کلاه.

سلام نگین جون پنج ضلعی خالی را با کمک مدل موتیف شش ضلعی ، ولی با 5 ضلع بباف

m چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام خانومی ممنون بابت طرح زیباتون کاش مرحله به مرحله مینوشتی مثل خیلی از اموزشها که تو نت هست و راحت میشه فهمید من نقشه خونی قلاب بافی رو بلدم ولی الان نمیدونم تصویر اخر که لبه داره و فقط با مشکیه لبه ی کلاه چطوری بافته شده و چند رج هست تو نقشه نیست ممنون میشم جواب بدین

سلام با توجه به بلندی کلاه مورد نظر با بافت سلیقه ای ببافید من 3 تا پایه در یک دانه رج قبل زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد