روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

ساک هدیه برای لباس

سلام دوستان خوبم


ساک هدیه یا جعبه هدیه خیلی جاها کاربرد داره وخیلی وقتها زیبای هدیه را چند برابر می کنه


ویاحتی می تونه ماهیت هدیه را آشکار یا خیلی جالب توجه کنه.....


این یک ایده خیلی جالب وزیبا برای هدیه است مخصوصا اگه بخواهید با این جعبه حس کنجکاوی


رابیشتر کنید که واقعا هدیه لباسه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببینید.........




اگه دوست دارید که فایل pdfالگوی این طرح را دانلود کنید روی عکس کلیک کنید........



نظرات 4 + ارسال نظر
عسل بانو شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://honarkadehasal.blogfa.com

سلام مریم جون
شما با افتخار لینک شدید.
خانومی اگه میشه از چیزایی که خودت درست میکنی و تجربه بدست اوردی عکس بزار
اینجوری واسه خودتم تمرین میشه .
البته اگه دوست داری.
ممنون عزیزم
من چند وقت دیگه بازم عکس کارهای جدیدمو میزارم بهت خبر میدم عزیزم.
بوس بوس

سلام ممنون از لینک کردنتون
من هم گهگاه کارهامو نمایش هم می دم بازم چشم وممنوناز نظرت
لطف می کنی خبربدی

Fashion Star شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://FashionStar1.persianblog.ir

سلام مریم خانم... مطالبتون خیلی جالبه... دوست داشتم... به منم سر بزنید... اگه مایل بودین همو لینک کنیم... با تشکر[گل]

سلام حتما سر می زنم گلم

هدی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

با سلام
من نتونستم فایل ساک هدیه برای لباس رو دانلود کنم
خواستم اگر امکانش هست فایل Pdf رو برای ایمیلم بفرستید
ممنون

سلام سعی می کنم در اولین زمان مناسب

یگانه..... پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

سلا مریم جون من این کارو درس کردم خیلی خوشگل شد لطفا کارای جدید بزار

سلام یگانه جان خوشحالم که درست کردید
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد