روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کلاهی متفاوت داشته باشید!!!!!!!!!

سلام 


اگه دنبال یک مدل کلاه بافتنی متفاوت وزیبا می گردید این پست را ببینید..............


این مدل کلاه زیبای پر از گل وبرگ را ببینید...........





اگه تمایل به بافتن این  کلاه را دارید آموزش ونقشه باف در ادامه مطلب موجود است .........






برا ی بافت کلاه از نقشه" cxema 79" کمک بگیرید یک کلاه ساده بدست می آید که با بافت پایه


کوتاه درست شده است . توجه کنید که برای بافت کلاه به پایه کوتاه هایی که برای هفت پر کردن 


کلاه به صورت دو پایه کوتاه در یک پایه کوتاه رج قبل توجه کنید تا هم شکل نهایی مانند نمونه


باشد وهم اندازه کلاه بزرگ وسایز سر گردد.


حالا گلها وبرگ ها را طبق نقشه های داده شده ببافید وبه کلاه با سلیقه خودتون نصب کنید.


شاید این کاربرای دختر بچه ها با چند رنگ کاموا هم زیبا باشه.


اگه امتحان کردید به من هم خبرش را بدید........



نظرات 6 + ارسال نظر
کوثر جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://negarinaart.blogfa.com/

ممنون دوسته عزیز که به من سر زدین
وبلاگ شما هم فوق العادست.
موفق باشید
اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنین

ماهک -اهواز شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

کلاه خیلی زیبا و جالبی است دست شما درد نکنه فقط میخواستم اگه ممکنه نقشه بافت رو هم بذارین آخه من هر چهcxema79 رو سرچ میکنم چیزی پیدا نمیکنم .ممنون میشم اگه برام بذارین .

سلام ماهک جون
نقشه در ادامه مطلب است نقشه پایه ای کلاه که گلها روش نصب میشه در قسمت بالا سمت چپ کنار عکس سیاه وسفید کلاه است ( یک دایره کوچیک است )این نقشه را شروع کنید وادامه بدید تا اندازه کلاه وسایز مورد نظرتون بشه
بازم مشکلی بود پیام بده
موفق به بافت شدی خبرم میکنی؟؟؟؟؟؟

ماهک - اهواز دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام دوست جدید و عزیزم . از اینکه پاسخم رو دادی ممنونم .نقشه رو دیدم فقط نمیدونم که وقتی که گشادی کلاه بافته شد بعد چطوری کم کنم تا به اندازه گردی سر در بیاد .توی نقشه هم چیزی در این مورد نیست فقط اضافه کردن رو نشون داده . ممنون میشم اگه راهنمائی کنید.اگه موفق شدم حتما اطلاع میدم .قربانت

سلام ماهک جون
باتوجه به افزایش تعداد دانه ها وکمتر شدن اضافه کردن خود کار به همین شکل در می آید آخرش را هم اضافه نکن وفقط پایه بزن (دو سه رج )حالت می گیره و شکل مدل بدست میاد موفق باشی

ماهک - اهواز سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام خسته نباشی عزیزم . من شروع میکنم و میرم جلو تا ببینم چی میشه . خبرشو میدم . قربانت

سلام امیدوارم بدون مشکل درستش کنی خبر یادت نره گلم

زهره سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ عالی شما.
خیلی خوشم اومد. منم میخوام درست کنم

سلام زهره جون اگه شد برام تصویرش را ارسال کن

فافا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
خسته نباشید.
من از روی الگویی ک لازاشتید نمیتونم کلاهو ببافم.اصلا واضح نیست!!
از این کلاه خییلی خوشم اومده...میشه یجوری توضیح بدید ک بتونم ببافم
خییییلی ممنون

سلام فافا
در این مدل گلها طبق الگو بافته شده و بعد به هم متصل می شوند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد