روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

زرافه

سلام 


دوستان خوبم ؛خوبید سرحالید ؛ من خیلی درباره زرافه پست داشتم ودوباره توی این پست 


هم براتون یک موضوع زرافه ای آوردم.......................



یک زرافه بافتنی وزیبا .......شاید کار خیلی جالبی باشه که بعضی وقتها ؛ تزیینات اتاق کودک 


دلبندمون از کارهای دستی خود مامان جونها باشه من که فکر می کنم خیلی باحاله تا نظر شما


چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حالا این زرافه بافتنی را ببینید................




اگه شما هم مثل من دوست دارید تا کاردست خودتون تزیین اتاق کودکتون باشه در ادامه مطلب 


نقشه بافت این زرافه را آوردم ببینید..........










لازمه بگم که این کار از پوزه وبا حلقه کردن نخ شروع میشه وبعد سر وگوشها بعد گردن وتنه وپاها


حتما برای اینکه اشتباه نکنید این طرح را پرینت کنید وکنار دستتون بگذارید ورج به رج جلو برید 


بازم میگم اگه مشکلی بود برام پیام بگذارید .........


نظــــــــــــــــــــــــــــر یادتون نره




کاردستی حرفه ای و زیبای اندازه گیر قد بچه ها به شکل زرافه


ببینید حتما خوشتون میاد نظرتون را هم بگید لطــــــــــــــــــــــــــفا


وکاردستی هایی از این دست



نظرات 10 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://aftab 92.mihanblog.com

بییییی نظییییییییری

سلام آفتاب جون ممنونم

مریم جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

دستتون درد نکنه.
خیلی قشنگه.

سلام مریم جون
خواهش دارم قابل شما را نداره

KIMI دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام خداقوت. نقشه بافت این زرافه نصفه ست یعنی سر نداره میشه دوباره بررسی کنید ممنون.

سلام ممنون خبر دادید ....تصحیح شد

golbarg دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://bito11.mihanblog.com/

سلام وب قشنگی داری. با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[خونسرد] اگه خواستی تو وبلاگم بهم خبر بده منم لینک کنم

سلام خوش آمدید

iman دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو به اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

سلام آمدم

خرید اینترنتی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

سلام شما لینک شدید

KIMI چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ق.ظ

سلام مریم جون ممنون که رسیدگی کردی . راستی میشه یه جوراب وپاپوش هم یادم بدی فرقی نمیکنه قلاب باشه یا دومیل ممنونم ازت.

سلام کیمیا جون باشه انشاالله

KIMI چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

ممنون ازت کی منتظر باشم که بذاری؟

سلام ...لطفا سر بزنید.....

mitra چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

salam vaghean ke shoma hormandid man vaghean nemidonam chi begam az in hame honar vasalighe dasteton dard nakone afarin omidvaram ke hamishe movafagh bashid dobare migam afarin be in hame hor va salighe

سلام میترا جون ممنون از این همه لطف و محبت شما ...
البته بگم خیلی از این مجموعه کارها جمع آوری شده توسط من هست نه کار من ....

سپیده دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام خیلی بامزس .دستتون درد نکنه واقعا من بافتمش خیلی ذوق کردم

سلام لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد