روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نمونه بافت زیبای قلاب بافی

سلام دوستان هنرمند 


در این پست چند نمونه بافت خیلی زیبا ی قلاب بافی آماده کردم که برای بافت های مختلف مثل


بافت لباس یا لوازمات تزیینی می تونید از آنها استفاده کنید .در زیر عکس هر نمونه بافت نقشه بافت


آن طرح آمده است که به راحتی می تونید ازش استفاده کنید.



اگر تمایل دارید تا چند نمونه کار دیگر را هم ببینید ادامه مطلب را ببینید.................






















منتظر نمونه های بافت قلاب بافی بعدی باشید..................


لطفا نظراتتون را درباره این پست برام بنویسید ..............




نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام.باران هستم از ایمیل شوهرم استفاده میکنم.کارهاتون موردعلاقه منه.از نمونه بافتهایی که گذاشتین کیف کج بافتم درخواستم ازتون اینکه نمونه بافت کیف شیک ومجلسی بذارین باطرح موتیف گرد ممنون و موفق باشید

سلام باران جان
ممنون از اینکه بهم سرزدی وپیام دادی چشم سعی می کنم که کیف مجلسی را هم بخاطر شما آموزشش را پیدا کنم منتظر باشید.........

هانیتا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام کارتون عالییییییییییییییییییییییییه ادامه بدید متشکرم

سلام ممنون از دلگرمیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد