روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

خلاقیت با کاموا!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام دوستان 


فکرکنید ببینید با این کامواهای زیبا ورنگارنگ چه کار خلاقانه ای می شه انجام داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






اگه دوست دارید که یک هنرنمایی خلاقانه را ببینید تشریف بیارید ادامه مطلب........




این کار زیبا را خودم درست کردم البته نمی دونم ازنظر شما هنرمندان عزیز چطوره!!!!!!!!!!!!!!!






این کارخیلی پیداست که چطور درست شده فقط بگم که :


1-طرح ساده انتخاب کنید که خطوط بیرونی واضح داشته باشه .


2- ازهرروش باتمایل خودتون برای پرکردن فضای داخلی طرح استفاده کنید مثل مارپیچ ،دایره ای،


خطوط مورب،خط راست یاکج ویا ...............


3- رنگ آمیزی خیلی توی زیبایی این کار برجسته تاثیر می گذاره.


4- از چسب مایع برای این کاردستی استفاده کنید.


5-از کامواهای ضخیم برای طرح بزرگ وکاموای ظریف برای طرح کوچیک سود ببرید.


6- سعی می کنم چندتا طرح زیبا براتون آماده کنم ونمایش بدم.


7- شماهم نظرتون رابرام بنویسید.ویا اگه طرحی درست کردید تصویرش رابرام ایمیل کنیدتا با نام 


خودتون نمایش بدم..............انشاالله................


این هم دونمونه حرفه ای از کار......................







نظرات 13 + ارسال نظر
belladona جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

سلام مریم جون
واقعا لذت بردم از وبلاگ قشنگت و پست های جذابت اصولا از آدمایی گه دانسته های باارزششون رو اینقدر با دید باز در اختیار دیگران قرار میدن خوشم میاد. واقعا خوش به حالت که اینقده هنرمندی، موفق و پیروز باشی دوست گلم

سلام عزیزگلم
من هم از شما ممنونم گلم

فاطمه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام شما واقعا هنرمند هستید تبریک می گم بهتون دست مریزاد بسیار عالی بود

سلام سپاس عزیزم

کلاس عاطفه ها جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://pbarmaki.blogfa.com

مریم جان دلمو آب کردی ،حیف که توی سال تحصیلیه ومن وخیلی از همکاران فرصت انجام کارای هنری را نداریم،ایشالا کار تابستونم جورشدوازبعضی هابتونم در زنگ هنر استفاده کنم،اگه راهنمایی خواستم کمک می کنی؟

سلام حتما در خدمتم
بعضی کارها را میشه برای بچه ها اجرا کرد خیلی هم جالب میشه

ساحل جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

اجی من در زمان خودش فکر کنم دختر خیلی باهوشی بودم که از اینا درست می کردم.بعد به تمام در همسایه و فامیل کارمو نشون میدادم. همه شون خوششون میومد. الان دیگه اینا شاید کاربرد نداشته باشه.- راستی دوتا کار پایین ترش از خودته!!!!!!!!!!!!؟؟؟

بهاره یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.myyass.blogaky.com

عالیه. خیلی خوشم اومد. بسیار ممنونم. از وبتون خیلی چیزا یاد گرفتم . واقعا سپاسگزارم

سلام بهاره جون خوشحالم که مطالب وبلاگم را دوست داری .
بازم بهم سر بزن خانمی

سارا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

کاش اموزش هم گذاشته بودین عزیزم من سارا ازاهواز 09353725905

سلام سارا جون یه کوچولو توضیح دادم خیلی سخت نیست امتحان کن ببین...

رویان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.لطفا طرح هاتونوبیشترکنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام باشه حتما

مرضیه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید . کارهانون خیلی زیبا و هنرمندانه است . خیلی علاقمند شدم به انجام دادن این هنر ولی نمیدونم این کامواها و این طرحها رو باید روی چی بچسبونم ؟

سلام مرضیه جون شما می تونید روی کاغذ مقوا حتی روی گلدان یا وسایل دیگه برای زیبایی بیشتر از کاموا استفاده کیند
موفق باشید

نگار چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://honar-dar-khaneh.mihanblog.com/

سلام
مریم جان
مطالبت خیلی قشنگن
خیلی خوشم اومد دستت درد نکنه ادم روحیه میگیره یه حال خوبی بهش دست میده
با اجازت از مطالبت با ذکر منبع استفاده میکنم
خوشحالم میکنی تبادل لینکم رو قبول کنی
منتظرتم

سلام ممنونم که به من سرزدی و این همه انرژی مثبت دادی ....خوشحال میشم میام وبتون انشاالله

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

عالیه ایده خیلی جالبی

امیر یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ http://HAFEZANEVAHI.BLOGFA.COM

سایت بسیار عالی دارید به وبلاگ من هم سری بزنید در ضمن حاضر به تبادل لینک هستم

سلام انشاالله سر می زنم

سلام جالبه دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ

دانیال جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

زنده باشی عزیز
بسیار زیبا!
دلم نیومد نظر ندم!

سلام ممنونم لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد