روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

دامن قلاب بافی

سلام دوستان هنرمند


پاییز وزمستان برای بافتنی کردن وقت خیلی خوبیه هم سرگرمیه هم بعضی کارها برای استفاده


تویفصل سرد سال بکار میان .مثل این دامن زیبا که شاید برای بهار وپاییزهم خیلی زیبا وشکیل 


است ....




نقشه وآموزش در ادامه مطلب.......................







موفق باشید.


>>>>>>>>>>>>>>>>نظر یادتون نره<<<<<<<<<<<<<<<<<<



نظرات 8 + ارسال نظر
رعنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگه ممنون. فقط یه سوال به عنوان یه فرد مبتدی:اینا رو سرهم میبافند یا اینکه جدا جدا میبافند بعد به هم وصل میکنند؟

سلام رعنا گلم
همین طور که در نقشه بافت پیداست این کار از کمر دامن شروع میشه
شاید اگه عکس نقشه را ذخیره کنی بزرگترکه بشه بهتر قابل تشخیص بشه اندازه دور کمر دامن زنجیره می زنی بعد رج به رج ادامه میدهی واین گلها همه باهم ودر رجهای پشت سر هم بافته میشه
بازم به من سربزن

سادات پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام ، کاراتون خیلی قشنگه، من که هوس کردم مثل دوران نوجوانی کمی بافتن را شروع کنم البته من تا حالا لباس نبافتم بیشتر رومیزی و روپشتی و اینا بافتم ولی الان دوست دارم کیف و شال و شایدم لباس ببافم .

سلام سادات جون خوش آمدی
خوشحالم که مثل من به یاد نوجوانی افتادی وتصمیم داری باز هم ببافی

لیلی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

وااااای من دارم نا امید می شم از خودم!!!!!!!!!!!!!!!!
من حتی بلد نیستم نقشه بخونم............. چکار کنم

سلام دوست خوبم
من هم بلد نبودم ولی یاد گرفتم شما هم حتما می توانید بهتر از این را ببافید البته با تلاش وتمرین
توی برنامه ام است که انشاالله که آموزش علائم را هم براتون آماده کنم

شبنم جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
توی عکس ردیف اول دامن گلها برعکس ردیف های پایین بافته شده..
آیا خواسته دالبرهارو تکمیل کنه یا این که لم خاصی داره!!؟؟
لطفا زودی زاهمناییم کنید!!
ممممررررررررسسسسسییییییی

سلام شبنم جون
لم خاصی نیست در نقشه بافت (از پایین به بالا)از کمر دامن شروع شده وبه اندازه دور کمر دامن زنجیره بافتن وبعد در رجهای بعدی گلها شروع شده ورج به رج ادامه دادن تا گلهای ردیف های بعدی ..........

اگه بازم مشکلی بود خبرم کن تا توضیح بدم باشه..................

صدف محمدی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ق.ظ http://casework.persianblog.ir/

سلام
مرسی از این مطلب زیبا ای که گداشتی

سلام صدف جان خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته

بهار شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

خیلی قشنگه میتونم واسه دخترم ببافم؟

سلام بهارجون از شدن که میشه فقط برای دختر بچه دامن های خوشگلتر هست این یه خورده خانمی نیست؟؟؟؟؟؟

زهرا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام
این دامن خیلی زیباست ولی طرز بافتشو اگه میشه بیشتر توضیح بدین چون من هر چی به نقشه نگاه میکنم متوجه نمیشم که رجها ی مربوط به دو گل بغل هم چطور پشت سر هم بافته میشه به نظر میرسه باید بعضی جاها نخ قطع بشه و دوباره در گل بعدی وصل بشه ... نمیدونم . میشه دقیقتر توضیح بدی

سلام این دامن از کمربافته میشه و گلها ردیفی دورتا دور زده میشه

مژگان جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام ممنون از نقشه دامن قشنگتون
اما سوال من اینه دور باسن از دور کمر بزرگتره چیکار باید کرد .شما گفتید به اندازه دور کمر زنجیره بزنید یه باسن که رسیدیم چیکار کنیم

سلام دوست عزیز این مدل دامن راسته است و خیلی آزادی نداره واینکه زنجیره ها که بافته بشه در ردیف اول بافت گلها بخاطر مدل چند سانتی (با توجه به نوع نخ متفاوته ) ایجاد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد