روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

عروسک نمو

سلام


نمی دونم کارتون در جستجوی نمو را دیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خیلی زیبا وجالبه وزیر دریا را خیلی فوق العاده به تصویر کشیده...................


من یک عروسک نمو با پارچه خز کرک کوتاه درست کردم دوست دارم شما هم ببینیدش..........








اگه دوست دارید که الگوی این عروسک نمو را داشته باشید روی تصویر کلیک کنید تا بتونید


دانلودش کنید.................


یک توضیح کوچولو در مورد درست کردن عروسک  اینکه......


در ادامه مطلب بخونید.....................


ابتدا طرح را با توجه به رنگ ببرید وهر کدام از تیکه ها را روی رنگ مورد نظر بگذارید وبا نیم سانت


اضافه ببرید وکنار هم کوک بزنید ودوخت کنید.


این هم ترتیب رنگ..................



دم و باله ها را به صورت دولایه ببرید ودوخت بزنید وبه رو برگردانید بعد با چرخ خیاطی روی آنها 


چند ردیف دوخت موازی بزنید........


برای اینکه عروسک حجم بگیرد وبتوان توش پنبه گذاشت از قسمت پایین شکم یک برش 3-4 


سانتی بزنید وبعد دوباره در همان جا دوباره بدوزید.....


وقتی دو سطح پشت وجلو ماهی درست شد باله ها را درجاهای خود قرار داده وبدوزید.



نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شیخی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://samavate.blogfa.com/

ای جون چه ماهی قشنگی با الگو دوختینش ؟

سلام من این عروسک را با چه سختی ازش الگو ساختم نمی دونید ولی الگوی نمو را که پیدا کردم برای دوستان خوبم توی این مطلب گذاشتم

فاطمه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

مرسی ممنون از شما هنرمند عزیز

خواهش می کنم فاطمه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد