روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

آموزش گلسازی با پارچه

سلام دوستان خوبم


کوثر جون ازمن خواسته که آموزش درست کردن گل رز باپارچه را براش آماده کنم من هم یک صفحه 


ووبلاگ جالب پیدا کردم که آموزشش را مستقیم لینک کردم. 


خود وبلاگ را هم توی لینک های روزانه می تونید ببینید.................


حالا اول تصویر کار تمام شده وبعدا با کلیک روی تصویر آموزشش را ببینید............






امیدوارم که کوثر جون این پست راببینه وبه دردش بخوره ...................


کوثر جون اگه این آموزش را دیدی بهم خبر می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


منتظرتم.......................



نظرات 4 + ارسال نظر
کوثر سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

دنیا دنیا ممنون خانم گل.جدا از هنرمندیت این اخلاق خاکی شما منو کشته.خوشحالم که یه دوست هنر مند دارم!

سلام کوثرجون ممنون که بازم سرزدی و نظرت را گفتی بازم اگه مطلبی یا نکته ای کم بود به من گوشزد کن بازم ممنونم

پریسا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام چرا من هر چی مینویسم رو اینجا نمیبینم این رسم دوستی است اگه بلد نیستم یادم بدین

سلام پریسا جون منظورت چیه خانمی چی رو یادت بدیم!!!!!!

پریسا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

ممنونم که پاسخ داد ید من هر چی می نوشتم توی نظرات نمی دیدم شون ممنون میشم که شاخه روز را هم یاد بدید

سلام پریسا جون باشه انشاالله

منم کوثرم یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

خیلی قشنگه اموزشش رو باید کجا ببینیم من میخوام ی دسته گل درست کنم میشه ادرسش رو بگین ممنون

سلام کوثرخانم فقط کافیه روی یکی از تصویرها کلیک کنی تا وارد صفحه آموزش بشی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد