روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

عروسک بافتنی

گلسلام


دوست دارید چند تا عروسک بافتنی ببینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این چندتا عروسک بافتنی از مجموعه بافتنی های خودمه .خیلی دوستشون دارم.

اسباب بازی های خیلی خوبی هم برای بچه ها هستند.

نه میشکنه ،نه خطرناکه،هر وقت هم کثیف شد می شه شستشون...............

 ببینید...................


اگه دوست دارید بازم عکس هایی از این مجموعه ببینید بفرمایید ادامه مطلب............



دلقک






پاندا





جادوگر








جغد دانا






کارهای بافتنی من را دیدید..............


دوست دارم نظرتون را درباره این کارها بدونم منتظر نظرتون هستم...............




نظرات 5 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ http://honardarkhone.blogfa.com

سلام مریم جان

چه عروسک های نازی

من عاشق بافتنی هستم. اگر آموزش اون هم میزاشتی عالی میشد

دست گلت درد نکنه

فاطمه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ق.ظ

مریم جون عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه.
آموزششون رو هم بذار لطفا.

سلام فاطمه جان ؟آموزش تصویریش را نمی تونم پیدا کنم پیدا کردم چشم

مهسا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام کارهاتون بسیار بسیار زیبا هستند. جدی میگم خیلی هنر مندین. یه سوالی داشتم ببخشید این عروسک جغد دانا که بافتید من آموزش رج به رجشو از کجا میتونم پیدا کنم . امکانش هست جوابتون و برام میل کنید ؟ ممنون میشم.
mahsa_eshgh2007@yahoo.com

سلام مهسا جون ..آموزش رج به رج را از کتاب عروسک های بافتنی "فرزانه مستعلی" می تونید داشته باشید

ehsan یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.thelife.blogsky.com

عروسکهای خیلی قشنگی هستند
من از همه بیشتر از اون جغده خوشم اومد
راستی نظرت رو در مورد آخرین مطلب وبلاگم برام کامنت کن
یه جورایی دنبال نظر بقیه م
مرسی

سلام باشه میام

خرید وبمانی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

سلام خبر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد