روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

قلب هایی برای زیر لیوان(قلاب بافی)



       سلام دوستان              



یک قلاب بافی کوچولو وبامزه براتون آماده کردم .


دوست دارید بدونید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یک قلب های کوچولو که میشه راحت گذاشتشون زیر لیوان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دوست دارید ببینیدشون..............................




تصاویر وآموزش را اینجا ببینید......



نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام مریم جون اینجا که اصلا آموزش نداره فقط نقشه هست.من این نقشه ها رو نمیدونم اصلا از کجا باید شروع کنم؟ لطفا توضیح بیشتری بده که رج اولش کجاست؟

فاطمه جان این قلب ها از قسمت وسط شروع میشه به بافت (البته این نقشه ها هم عین این طرح در نمی آید ولی خود طرح خیلی زیباتر میشه )
اول 13 زنجیره بزن
رج دوم 10 پایه کوتاه روی زنجیره های رج قبل بباف تا 5 رج بشه ،کور کن
بعد نگاه کن به طرح که کجاش اون نیم دایره ها خورده ،نخ را وصل کن وبرای نیم دایره، 9 پایه دوبل با 2 زنجیره بین هر دوتا پایه اونهابباف ،طرف مقابل هم همین طور
حالا حاشیه را بباف دور تا دور کار دو رجه رج اول 2 زنجیره یک پایه بلند در قسمت پایین ودر قسمت بالای دل در هر فاصله 2تا پایه بلند بباف
رج دوم حاشیه هم زنجیره واصال است
خبرش را بهم بده یادت نره بافتی عکسش را هم برام بفرست بزنم توی وبلاگ به اسم خودت
منتظرتم

مریم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://banoyeaban.blogfa.com

چرا آموزششو ننوشتید.دقیقن دنبال همینا بودم.سایت خودش هیچی نداشت فک کنم مطالبشو پاک کرده.میشه خودتون توضیح بدید؟می خوام ببافم

سلام بله متاسفانه
توی پاسخ نظر قبلی آموزش را نوشتم لطفا ببینیدش

آزیتا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
من رو ببخشید اما وقتی آموزش رو کلیک کردم یه صفحه ای باز شد توش یه مطلبی در مورد گوشی نوکیا 1100 بود و همین طور تاریخچه این گوشی ، بالای صفحه هم نوشته شده سیر و سفر.
میشه لطفا درستش کنید . ممنون میشم عزیزم

سلام آزیتا جون ببخش خانم من این آموزش را لینک کرده بودم از یه وبلاگ دیگه که انگاری برای اون صفحه موردی پیش اومده اگه تصویر پیدا کردم حتما براتون نمایش مید هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد