روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

اندازه گیر قد کودکان به شکل زرافه

سلام مامان های عزیز


بچه ها خیلی دوست دارن که افزاش قدشون را ببیند البته این موضوع برمی گرده به وسواس


خیلی زیاد مامان ها ی گل ودوست داشتنی که می خواهند بچشون توی همه چیز اول باشه.


برای همین امروز من یک اندازه گیر قد به شکل زرافه براتون پیدا کردم که هم به عنوان دکور وتزیین


توی اتاق بچه ها ،هم به عنوان یک کاردستی فوق العاده زیبا وجالب،هم یک  طرح بزرگ رنگ


آمیزی،هم یک ابزار کار آمد اندازه گیری قد..............


من عکسی ازآماده این کاردستی نداشتم بجاش این زرافه کارتونی را گذاشتم که می تونید برای


طرح رنگ آمیزی یا الگو برای گلدوزی وکارهای هنری استفاده کنید........


الان هم اگه روش کلیک کنید الگوی زرافه اندازه گیر قد را می تونید دانلود کنید.........



نظرات 2 + ارسال نظر
negin سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://neginchef.blogfa.com

سلام دوست من. روزگاز خوش.

مطالب جالبی داشتی.
منتظر نظراتتم.

zargul دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://zargulart.ir

ممنون دوست عزیز با کمال میل لینکتون کردم،بنام روزگار نو
ایده زرافه هم برای چارت قد بسیار مورد توجه بچه ها قرار میگیره و باهاش ارتباط برقرار میکنن.مخصوصا این زرافه که خیلی دوست داشتنیه

ممنون من هم لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد