روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کاردستی زیبای پروانه در پرواز

           سلام           


یه کاردستی فوق العاده زیبا وجالب براتون دارم...........................


یک پروانه که می تونه پرواز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


باور نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ببینیدش..................



اگه زبانه های کنار کاردستی را به سمت بیرون بکشید پروانه به پرواز در می آید........


اگه بازم باورتون نمی شه الگو وتوضیحات در ادامه مطلب هستند ببینید..........




این الگوی پروانه است .اون را پرینت کنید ................







حالا بجز عکس بالا که راهنما ست دورتادور سه طرح دیگه را ببرید..


روی طرح پایین که شبیه دله 4 خط می بینید انها را هم برش بزنید.....


حالا دنباله زبانه شکل بالهای پروانه را اول از بریدگی وسط وبعد از برش کنار عبور دهید.....


اگر زبانه های آزاد را به طرف بیرون بکشید در کمال زیبایی پروانه به پرواز دز می آید ...


امتحان کنید.................



نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

به به به خیلی خلاقانس

ســـــــارا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

من نتونستم درست کنــــــــــــم!!!
میشه دوباره توضیح بـــــــدی
من که سردرنیاوردم!

سلام سارا جون ....توضیحات کامله باید مطالعه اش کنید ودست بکار بشید.....این هم توضیح دوباره وبیشتر.....
برش های روی شکل قلب مانند را برش بزن
زبانه های بدون رنگ بالاهای پروانه را به سمت پشت بال تا کن
حالا زبانه بال سمت راست را از برشهای سمت راست وبال چپ هم از برشهای سمت چپ عبور بده بعد زبانه ها را حرکت بده تا بالهای پروانه حرکت کند.....
همین.....موفق باشی

مرجع ابزار بازی های رایانه ای سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.pctrainer.ir

مرجع کد تقلب ، ترینر ، تریلر ، کرک ، عکس و ... بازی های رایانه ای .




www.pctrainer.ir

وب مانی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

یلدا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

واقعا پرواز میکنه ؟؟!!!
من الان چون مقوا بزرگ ندارم کوچولو شو درس میکنم اگه واقعا پرواز کرد بعد بزرگشو درس میکنم

سلام یلدا جون انقده خوشگل میشه درست کردی خبرشو به ما هم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد