روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

باب اسفنجی ونقاشی گری(Gary)

                                          سلام                              


یک سورپرایز خیلی جالب دارم برای دوست داران باب اسفنجی شلوار مکعبی










بله گررررررررررررررررررررررررررررررررررری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نقاشی ساده وچند مرحله ای گری که حتما می تونید مثلش رو به مجموعه نقاشی های ساده


شش مرحله ای خودتون اضافه کنید................


در ادامه مطلب مراحل این نقاشی را ببینید................






   

مرحله اول لاک گری







مرحله دوم چشمهاش







مرحله سوم پاهاش





مرحله چهارم دهنش







مرحله پنجم شاخک هاش




حالا رنگش کن



 


به نظرتون چطور بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نظربدید دیگه چقد بگم یادتون نره خسسسسسته شدم......




نظرات 8 + ارسال نظر
negin دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

من رو دیواره اتاقم کشیدم.مرسی خیلی قشنگ شده

سلام نکین جان:
افرین عزیزم مرحبا ای کاش میشد عکسش را برام بفرستی

ایلیا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://weelcom.blogfa.com

سلام عالیه من دارم شروع میکنم ایشالله بتونم

سلام موفق باشی

حنانه سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

ممنون خیلی کمکم کردععععععععععااااااااااااااالللللللللللللللللییییییییییییییی

خواهش دارم
خوشحالم

پرستو دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://donyayearoosaka.blogfa.com




من عاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششق
باب اسفنجی اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام چه خوب جمع باب اسفنجی دوست ها داره بازم زیادتر میشه ..
خوش آمدید.....

کیانا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

عالیهههههههههههههههههههههههههههه

سلام ممنون از لطفت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

خیلی ممنون. اگر میشه یکم راهنمایی توضیحی هم بگذارید که مثلا چطوری بکشیم بهتره یا اینکه قبل از کشیدن چه تمرینایی رو انجام بدیم خطامون بهتر درمیاد. البته برا ما ها که مثل شما استعداد نداریم

سلام دوست محترم من خیلی در امر نقاشی سر رشته ندارم اساتید فن بیشتر می تونن کمک کن

المیرا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:53 ب.ظ

ممنون از سایت خوبتون

زهرا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:37 ب.ظ

وایییییییییییییییییییی چه خوشمل شد ووووی خدا خیلی ناز شد مرسی از سایتتون
وایییییییییییییی خیلی ماما نی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد