روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نامه نگاری

سلام


نامه ونامه نوشتن از سالیان دور در فرهنگ های مختلف حضور بسیار داشته وشایدهیچ گاه از


فرهنگ ها جدا شدنی نیست.حتی در این زمان که SMS و ایمیل وغیره بسیار رواج دارن باز هم


نوشتن نامه در جای خودش صفاو جلوه خاص داره.


یکی از ارکان مهم نامه برگه ای است که نامه روش نوشته میشه برای همین بر اون شدم تا چند


تا ایده برای برگه نامه براتون آماده کنم البته من را که می شناسید عاشق بچه ها وسوژه های 


کارتونی وبچه گانه ام برای همین از کارتون ماشین ها (Cars)و  مکویین (Mc Queen)شروع کردم


امیدوارم بپسندید ومثل همیشه با نظراتتون همراهیم کنید.


اول این نمونه را ببینید بقیه برگه هادر ادامه مطلب منتظر نگاهاتون هستن.................


در ادامه مطلب منتظرتونم..........



















این هم پاکت نامه باطرح برگه نامه که خیلی باهم جورن ...........


از این نامه وپاکت نامه با کمی تغییر می تونید توی خیلی از مناسبت ها استفاده کنید.






نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

مریم جون صفحه وبلاگ را برای طرح های گلدوزی سیو کن

کوزه گر جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.goodideas.persianblog.ir

سلام مریم جون. ممنون که به من سر زدی. برگه های نامه بسیار زیبا هستند. موفق باشی.

ممنونم

نگین چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.darsham.blogfa.com

بازم مثل همیشه عالی
راستی اگه میتونى چند تا ایده براى روز پدر بزار
ممنون

سلام نگین جون باشه سعی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد