روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

لاک پشت های نینجا(TMNT)

سلام دوستان خوب


خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوش و سلامتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امروز به خاطر فرزندان گلم تصمیم دارم چند تا عکس از  لاک پشت های نینجا توی


این پست بگذارم.


این لاک پشت های قهرمان که آرامش را از درودیوار خونه وزندگی ما گرفتن وهر روز یک


روش آزار رساندن به  اسباب ووسایل خونه را به بچه ها یاد می دهند.


البته یادم هست که عکس استاد خوب وصبورشون ؛استاد اسپلینتر را هم به لیست اضافه کنم.



اگه دوست دارید این عکس های فوق العاده زیبا را ببینید بفرمایید ادامه مطلب..................






لاک پشت های نینجا


 لئوناردو







 داناتلو 






 رافائل 












 مایکل آنجلو 









این هم دشمنشون


شریدر 











به نظر شما کی برنده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظر یادتون نره........................



نظرات 21 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

وای دارم غش می کنماگه بدونید چه قدر لاک بشت هارو دوست دارم انقدر که حتی هم نقا شی شون هم نقاب شون رو درست کردمازتون می خام عکس های بیشتری بذارید

سلام کوثرجون
خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته .
چشم

نویسنده کوچک شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.79ia.blogfa.com

عکس ها محشر بود..................!!!!!
راستی اگر زحمتی نیست لطفا عکس های بیشتری از لئوناردو بذارید...............!!!!!

سلام نویسنده جان

چشم سعی خودم را می کنم

آوا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام من آوا هستم و عشق لاک پشت های نینجا هستم
و فکر می کنم که لاک پشت های نینجا برنده می شوند
اگر برایم عکسهای لاک پشت های نینجا بفرستین
خیلی خش حال می شم
مرسی خدا حفظ

سلام آواجون
ممنون از نظرت
سعی می کنم

ملیکا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام من دیوانه ی TMNT هستم مخصوصا مایکل انجلو اگه می شه از مایکل انجلو عکسای بیشتری بذارید

سلام ملیکا جون

من دنبال عکس های خاصم ممکنه یکمی طول بکشه ولی بازم چشم

امیررضا* یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام من خیلی دنبال عکس های تکی از این ها بودم یعنی شریدر تکی و..اگه میشه از کارایل عکس قرار بدین ممنون

قول نمی دم سعی می کنم

اپریل شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

من عشق لئوام میشه چندتا عکس از اپریل بذاری میشه میشه میشه

سلام گلم
چشم سعی می کنم ممنون که سرزدی بازم منتظر حضور ونظرت هستم

آرین دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

من عاشق داناتلو
هستم

ویروس،آراد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://اسمورف کده

خیلی قشنگ بودن ممنونمراف همش اینجوری می کنهخیلی ممنون که این هارو گذاشتی

نسترن پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

من میگم لاک پشت های نینجا برنده میشن!!!!!
مرسی

انسیه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.ensiyeh12.blogfa.com

سلام من انسیه هستم لطفا عکس های بیشتری از مایکل آنجلو بگذارید وقتی هم که گذاشتید خبرم کنید

سلام انسیه جون سعی خودم را می کنم چشم

حدیث پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام من میدانم کی برنده میشه اگه گفتید نمدانیدلاک بشت های نینجاحلا اصبانید

ایدین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

من عاشق لعو هستم

بشری شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

فقط لئو میمیرم براش

آکوا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

می شه بازم عکس از دان بزارین؟

سلام باشه

ساینا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://123abc.loxblog.com

سلام من ساینا هستم لطفاً از کاراى جونم عکس بذارید ممنون

سلام سانیا باشه سعی می کنم

یه کسیی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

من عااااشق للاکپشتام وبیشتر از همه از دانی خوشم میاد ولی هیف واقعی نیستن

سلام شما هم .......

ویسمــــــــــــــــــرادی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://0918887966555blogfa.com

سلام و خدا قوت استاد گرانمایه
مطالب بسیار مفید فایده دارین و از دیدن وب شما لذت بردم
در صورت امکان از وب منم بازدید فرمایید
ممنونم از حضور سبزتون .............ایام بکام

سلام خوش آمدید سپاس گزار ...حتما انشاالله

رافی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://tmnt-raph0.mihanblog.com/

سلام
وبت نازه
بمنم سر بزن
نظر یادت نره

سلام باشه حتما

رافی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://tmnt-raph0.mihanblog.com/

اگه میشه از راف عکس زیاد بذار میسی

سارا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 06:23 ب.ظ

بهترین فیلم عالیییی ترین فیلم من عاشق فیلمشم:

منم

عادله دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام عالی بود کلی دنبال باکیفیت ها بودم که همه رو یکسره اینجا پیدا کردم ...

سلام دوست عزیزم
ممنونم از همراهی و نظرت
خوشحالم که مورد توجه‌تون قرار گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد