روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

رومیزی گرد با طرح آناناسی

 سلام 

  

توی این پست تصمیم دارم تا یکی از کارهای قلاب بافی خودم را همراه بانقشه کار براتون  

 

نشون بدم.  

 

نقشه این کار با استفاده از علائم استاندارد جهانی قلاب بافی کشیده شده اگه این علائم را  

 

می شناسید ومی دونید چطور استفاده وبافته می شه که عالیه ولی اگه نمی دونید یه چند  

 

وقتی دیگه  هم صبر کنید تا علائم و روش بافتشون را براتون آماده کنم .انشا الله 

 

اندازه نهایی کار ۳۱ سانتی متر است.

 

رومیزی گرد باطرح آناناسی 

 

 

نقشه طرح وتوضیحات در ادامه مطلب............... 

 

 

 این راهنما ونقشه بافت رومیزی است. 

 

نقشه خیلی واضحه به نظرم توضیحی لازم نداره. 

 

این کار از یک دایره با ۵ زنجیره شروع می شه که داخل این دایره در رج اول ۲۴ پایه بافته می شه. 

 

اندازه نهایی ومیزان نخ مورد نیاز در روی عکس آمده است. 

 

در تنظیم راهنما سعی کردم بهترین کیفیت را استفاده کنم که به راحتی قابل ذخیره واستفاده  

 

باشه.

 

اگه در هر مرحله ایراد یا اشکالی بود بهم بگید تا در حد دانش خود  یاریتون کنم. 

 

نظر یا پیشنهاد و انتقادی داشتید با جان ودل پذیرا هستم.

 

 

راهنمای بافت رومیزی گرد  

 امیدوارم مورد توجه شما هنرمندان قرار گرفته باشه .......... 

 

 

 تا طرح ونقشه های بعدی خدا نگهدار..................... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ق.ظ

مریم عزیز وبلاگ قشنگی داری آفرین به این همه سلیقه

ممنونم گلم

tanha شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام خانومی به به جه هنر مندی شما
دستت درد نکنه جه وبلاک کاملی
همیشه سلامت و مشغول باشی نازنین

سلام ممنون دوست نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد