روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نقاشی

golسلام سلام سلام سلامgol 

 

 

یه پنگوئن کشیدن سخته یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ 

 

بیایید باهم این بچه پنگوئن رو بکشیم ....... 

6 

خوشگل وبامزس اگه موافقید که نقاشی روشروع کنیم ادامه مطلب روببینید لطفا........ 

 

1 

 

2 

 

3 

5 

4 

حالا نقاشی رو رنگ کن وبه هنرمندیت آفرین بگو 

 

فوق العاده شده مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

6 

 

منتظر بقیه نقاشی هام باشید به امید خدا...... 

 

نظر بدید....

نظرات 5 + ارسال نظر
نازیلا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

چی بگم عالی بود خیلی به من کمک کرد.

پارمیدا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://zara

من میخواهم کشیدن باربی رایادبگیرم اگرمیشودبرای من ایمیل کنید؟؟؟!!!

سلام دوست خوبم
من اگه تونستم برات پیدا می کنم ولی ایمیل کردنش را معذورم
ولی باز هم سربزن وپست ها ی جدید را ببین .

شادی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

خیلی اسون وبامزه بود

مریم سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

عالی بود خیلی به من کمک کرد

نغمه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

هههههه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد